Το μοτέρ των 125 κυβικών διακρίνεται για την απόκριση του στο γκάζι και την μικρή κατανάλωση, σε συνδυασμό με ικανοποιητικές για την κατηγορία επιδόσεις.

Το μοτέρ των 125 κυβικών διακρίνεται για την απόκριση του στο γκάζι και την μικρή κατανάλωση, σε συνδυασμό με ικανοποιητικές για την κατηγορία επιδόσεις.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας του VF125 ακολουθεί τις διαχρονικές, «συμβατικές» αρχές του παπιού, είναι δηλαδή αερόψυκτος, με μονό οριζόντιο κύλινδρο. Όπως επιτάσσει το Euro4, ο κινητήρας τροφοδοτείται με ψεκασμό καυσίμου, ενώ η απόδοσή του ανέρχεται στους 8,5 ίππους και τα 0,9 kgm ροπής, στις 8.000 και 5.500 σαλ αντίστοιχα. Ο κινητήρας μεταδίδει την ισχύ του στον πίσω τροχό, μέσω κιβωτίου 4 σχέσεων (ημιαυτόματο, χωρίς μανέτα συμπλέκτη, όπως όλα τα παπιά των 125 κυβικών). Εκτός από μίζα υπάρχει και μανιβέλα, για όσους την προτιμούν ως λύση έκτακτης ανάγκης. Στην πράξη, ο κινητήρας παρουσιάζει πολύ βελούδινη λειτουργία, με ιδιαίτερα ζωηρή απόκριση στο γκάζι και επέδειξε μια πολύ ικανοποιητική μέση κατανάλωση: Μετρήσαμε 2,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια επίδοση εφάμιλλη ακόμα και με αυτή παπιών μικρότερου κυβισμού.  Σε θέμα επιδόσεων, ο κινητήρας δίνει έμφαση στην ελαστικότητα στην μεσαία και χαμηλή περιοχή λειτουργίας του, χωρίς να θέτει στόχο την κορυφή στους πίνακες χαρακτηριστικών. Στις μετρήσεις μας, το VF125 άγγιξε πραγματική τελική στα 107 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ μια επιτάχυνση από στάση στα 80 χλμ/ώρα χρειάστηκε 12,2 δευτερόλεπτα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     

    Σελίδα 1Test: SYM VF125
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA