Το VF έχει ήδη «υποσχεθεί» αρκετά στον αναβάτη του, πόσο καλά εκτελεί λοιπόν την πραγματική του αποστολή; Η συμβίωση μας με το VF ξεκίνησε ένα μεσημέρι Τρίτης, με την πρώτη διαδρομή να είναι Καλλιθέα-Περιστέρι. Αρκετά αστικά χιλιόμετρα, μια πρώτης τάξης ευκαιρία για το VF να μας «συστηθεί». Ανεβαίνοντας στο παπί νιώθεις με το καλημέρα σας, ότι οδηγείς κάτι πιο στιβαρό από ότι περίμενες. Η αίσθηση από τους φαρδιούς τροχούς γίνεται αμέσως εμφανής, με την ποιότητα κύλισης του VF να βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Στην αρχή, χρειάζεται μόνο να γνωριστείτε με την ελαφρώς διαφορετική αίσθηση του VF από τα άλλα παπιά, δεν θα περάσει όμως πολύς χρόνος, για να καταλάβετε και να εκτιμήσετε την διαφορά. Το VF125 κυλά με χαρακτηριστική στιβαρότητα και αίσθηση ασφάλειας στο δρόμο, ενώ στις στροφές τα φαρδιά ελαστικά του χαρίζουν γραμμική, σταθερή συμπεριφορά ακόμα και σε μεγαλύτερες. Χάρη στο μεγαλύτερο πλάτος των ελαστικών, το VF έχει υψηλά περιθώρια κλίσης, που μπορεί να τα φτάσει κανείς χωρίς να «τρομάξει». Πράγματι το VF125 θυμίζει μοτοσυκλετάκι σε αυτό τoν τομέα, πράγμα που είναι το βασικό δυνατό του σημείο και προέρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο VF185.
Ο κινητήρας των 125 κυβικών υπακούει πειθήνια στην γκαζιέρα και η ελαστικότητά του κάνει την μετακίνηση στην ασφυκτικά γεμάτη πόλη, παιχνιδάκι. Η καλή περιοχή του είναι οι μεσαίες στροφές αλλά ακόμη και προς την ψηλότερη περιοχή, ο μονοκύλινδρος δεν παρουσιάζει κοιλιά στην αποδιδόμενη ισχύ του, μέχρι τα «κόκκινα». Στις χαμηλές στροφές υπάρχει μια ελαφρά υστέρηση στην ισχύ και ίσως χρειαστεί να κατεβάσετε μια σχέση, αν μειώσετε αρκετά ταχύτητα, δεν μιλάμε όμως «κρέμασμα» του κινητήρα, απλά για μια περιοχή ελαφρώς έξω από τα νερά του.
Στους γνωστούς, κακής ποιότητας δρόμους της Αθήνας, οι αναρτήσεις του VF κάνουν μια αρκετά καλή δουλειά στην απορρόφηση των ανωμαλιών. Το πιρούνι είναι λίγο πιο μαλακό από τα αμορτισέρ και φιλτράρει ευκολότερα τις κακοτεχνίες που θα γίνουν λίγο πιο αισθητές στο πίσω μέρος, όμως γενικότερα η συμπεριφορά δεν δημιουργεί προβληματισμό, ενώ μάλιστα χαρίζει σταθερότητα σε πιο επιθετική οδήγηση. Πράγματι, αν οδηγήσετε το VF125 πιο σβέλτα, το μοντέλο εξακολουθεί να προσφέρει εμπιστοσύνη και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Το στιβαρό πλαίσιο επιτρέπει ακριβή απόκριση και σταθερή διατήρηση της τροχιάς που θα επιλέξετε . Σε τέτοιους ρυθμούς, το VF συμπεριφέρεται καλύτερα στους ομαλούς χειρισμούς, μιας και επιθετικές μανούβρες θα εμφανίσουν κάποιες μικρές, προειδοποιητικές ταλαντώσεις υπενθυμίζοντας τα ασφαλή όρια. Τα δύο δισκόφρενα του VF125 συμπεριφέρονται άψογα: εκτός του ότι είναι όσο ισχυρά χρειάζεται, προσφέρουν πλούσια αίσθηση για πετυχημένη επιβράδυνση κάθε στιγμή. Το πεντάλ του πίσω δίσκου, μέσω των συνδυασμένων φρένων, παρέχει αρκετή δύναμη για ακινητοποίηση στα περισσότερα σενάρια στην πόλη. Κλείνοντας, το VF125 φυσικά θα αντιμετωπίσει με ευκολία τις απαραίτητες «επισκέψεις» στην εθνική οδό, μιας και μπορεί να κρατήσει μέση ταχύτητα 90-100 χιλιομέτρων την ώρα με ευκολία, χωρίς να κουράσει τον αναβάτη του.