Μία κατασκευή τύπου «ραχοκοκαλιάς» από ατσάλι αποτελεί το πλαίσιο του VF125. Αν και κρύβεται επιμελώς πίσω από το κοστούμι, ο κεντρικός σωλήνας του πλαισίου είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης, αφήνοντας να εννοηθεί η συμβολή του στην ακαμψία του συνόλου. Εμπρός, το VF φέρει τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 26 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου και συνεργάζονται με ατσάλινο ψαλίδι. Η επιλογή τροχών είναι ίσως το ισχυρότερο σημείο διαφοροποίησης του VF125, από οποιοδήποτε παπί της κατηγορίας του καθώς πρακτικά μιλάμε για χρήση ελαστικών μοτοσυκλέτας. Το πίσω λάστιχο πλάτους 120 χιλιοστών το συναντούσες κάποτε σε… σπορ δίχρονες κατασκευές με πάνω από 50 ίππους! Σκεφτείτε πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα. Σε συνδυασμό με τα tubeless ελαστικά, οι φαρδιοί τροχοί ανεβάζουν την συμπεριφορά του VF σε… άλλο επίπεδο, στο δρόμο. Στο σύστημα πέδησης, συναντάμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω, διαμέτρου 220 χιλιοστών, που συνεργάζονται με δαγκάνες 2 και ενός εμβόλου αντίστοιχα. Τα φρένα συνδέονται μεταξύ τους με κύκλωμα CBS, που ενεργοποιεί και την εμπρός δαγκάνα με την πίεση του πεντάλ φρένου, ενώ στις μετρήσεις φρεναρίσματος το VF ικανοποιεί, πετυχαίνοντας 32 μέτρα ακινητοποίησης από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα.
Τα δοχεία αερίου σε κόκκινο χρώμα ξεχωρίζουν, στα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.