Σε περίπτωση ατυχήματος με μοτοσυκλέτα, το πιο πιθανό είναι να είσαι μόνος σου, οπότε έχοντας κατά νου μερικές χρήσιμες συμβουλές, δεν θα χρειάζεται να κυνηγάς τα δικαιώματά σου αργότερα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μετά το τρακάρισμα έχεις δικαίωμα να επισκευάσεις το όχημα σε συνεργείο της επιλογής σου και μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση για τα έξοδα επισκευής από το άλλο μέρος βάσει της αναφοράς ζημιάς. Αν το όχημα πουληθεί αργότερα ως μεταχειρισμένο, η αναφορά ζημιάς και οι φωτογραφίες μπορούν να χρησιμεύσουν στο να αποδειχθεί η ακριβή έκταση της ζημιάς.
Αν δεν χρειάζεσαι όχημα αντικατάστασης για όσο διάστημα το δικό σου επισκευάζεται, μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση για απώλεια χρήσης, αντί να πάρεις όχημα αντικατάστασης. Το ποσό εξαρτάται από τον τύπο και την ηλικία του οχήματος.
Συχνά μετά από τρακάρισμα, η ασφαλιστική του άλλου μέρους υπόσχεται να φροντίσει τα πάντα, όπως να μεταφέρει το όχημα σε συνεργείο και να κανονίσει όχημα αντικατάστασης. Επειδή όμως η ασφαλιστική εταιρεία του οχήματος που προκάλεσε το ατύχημα θέλει να κρατήσει το κόστος χαμηλά, μπορεί να γίνουν “εκπτώσεις”. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το όχημά σου θα επισκευαστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με γνήσια ανταλλακτικά, ώστε να μην επηρεαστεί η εργοστασιακή εγγύηση. Σε περίπτωση μάλιστα που χρειαστεί να μεταφερθείς σε νοσοκομείο, σπάνια λαμβάνεις αντίγραφο της αξιολόγησης και δεν αποκλείεται να χρειαστεί να προσλάβεις δικηγόρο και ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα. Η γνώμη του είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς μια ελαττωματική επισκευή μειώνει την αξία μεταπώλησης. Εάν δεν ευθύνεστε για το τρακάρισμα, η αντίπαλη ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα επισκευής, την αμοιβή του δικηγόρου και του εμπειρογνώμονα. Επίσης, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε έναν γιατρό σε περίπτωση τραυματισμού και σε συνεργασία με τον δικηγόρο να διεκδικήσετε αποζημίωση.
Σύμφωνα με έρευνες, μόνο το 5% όσων τραυματίζονται σε τρακάρισμα συμβουλεύονται δικηγόρο, ενώ περίπου το 40% προσλαμβάνει ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για να τεκμηριώσει την έκταση της ζημιάς. Το να εμπλακείς σε τρακάρισμα μπορεί να μην είναι στο χέρι σου, αλλά με το να γνωρίζεις τα δικαιώματά σου, μπορείς να αποζημιωθείς πλήρως και να είσι αβέβαιος για την κατάσταση του οχήματος μετά την επισκευή.
Ευχαριστούμε θερμά τη MotoCert για τις πολύτιμες συμβουλές.
Η MotoCert έφερε στην Ελλάδα το πιο ακριβές σύστημα μέτρησης πλαισίου και γεωμετρίας του κόσμου και δίνει πιστοποιημένες απαντήσεις για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας ή του scooter σου. Το σύστημα μέτρησης mega-m.a.x της MotoCert μετρά το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας και ελέγχει για αποκλίσεις από τα νούμερα του κατασκευαστή. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι δεν χρειάζεται να αποσυναρμολογηθεί η μοτοσυκλέτα μιας και οι μετρήσεις γίνονται ηλεκτρονικά από κάμερες και λέιζερ. Δεν χρειάζεται κάποιος να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα σου, αφού οι μετρήσεις γίνονται στατικά στο μονό ή το διπλό σταντ.
Κλείσε σήμερα ραντεβού και μια από τις κινητές μονάδες της MotoCert θα βρεθεί σε έναν από τους 288 συνεργάτες που εσύ θα επιλέξεις.
Δες εδώ με 1 κλικ το κόστος κάθε υπηρεσίας.
Για περισσότερες πληροφορίες:
www.motocert.g
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr