Τιμή: 5.490 ευρώ
Το Ninja 300 είναι ανώτερο σχεδόν σε κάθε τομέα, σε σύγκριση με το 250. Η αίσθηση που αφήνει στον αναβάτη του είναι ακόμη πιο ώριμη και πολιτισμένη και θυμίζει πλέον έντονα τα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας χάρη και στην αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής. Στην τελική του, το Ninja είναι απόλυτα σταθερό με τη ζελατίνα να προσφέρει μέτρια προστασία σε αντίθεση με το νέο φέρινγκ που καλύπτει σωστά τα πόδια. Οι αναρτήσεις, χάρη στις νέες ρυθμίσεις, απορροφούν αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τους λιγότερους κραδασμούς από το μοτέρ, συμβάλλουν στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κύλισης.
Το μόνο σημείο που δέχεται κριτικής είναι η απόδοση των φρένων. Από την τελική ταχύτητα χρειάζεται να επιστρατεύσει κανείς όλα τα δάκτυλα του δεξιού χεριού, με το αποτέλεσμα να βρίσκεται πάλι κάτω από το αναμενόμενο. Σε φυσιολογικές ταχύτητες πάντως, αποδίδει ικανοποιητικά, με το ABS της Nissin να λειτουργεί σωστά σε γυαλισμένο οδόστρωμα. Μιας και μιλήσαμε για γυαλισμένο οδόστρωμα, να πούμε ότι το Ninja 300 συνεχίζει να συμπεριφέρεται το ίδιο άριστα με τον προκάτοχό του στην πόλη. Δεν κουράζει με το βάρος του, το τιμόνι του κόβει πολύ και, ακόμη και αν δεν ξεπερνάτε τις 7.000 σ.α.λ., υπάρχει αρκετή δύναμη για να κινηθείτε σβέλτα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 296
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 39/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,8/10.000
Βάρος (kg, γεμάτο): 174
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr