Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο με ξεχωριστό βιδωτό υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο κρατάει την ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και ευελιξίας και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43mm με διαδρομή 140mm και αμορτισέρ RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ αερίου και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε 9 θέσεις. Στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 300mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της ByBre και μεταλλικά σωληνάκια μπροστά και έναν δίσκο 230mm με αιωρούμενη δαγκάνα πίσω. Το φρενάρισμα επιβλέπει το δικάναλο ABS της Bosch. Οι ζάντες της Triumph Speed 400 είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου και είναι 17”, ενώ τα ελαστικά της Pirelli που τις ντύνουν έχουν διαστάσεις 110/70 και 150/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Triumph Speed 400 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά