Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 29.962 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 05/08/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β, 2ΕΕ Κυβισμός (κ.εκ.) 398 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 89 Χ 64 Συμπίεση (:1) 12 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 40/8000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,8/6500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,1 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο περιμετρικό, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ Διαδρομή (χλστ.) 140 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 130 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17 Ελαστικό Π 150/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2.200 Πλάτος (χλστ.) 925 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.505 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790 Βάρος (κιλά) 232 (215 Χωρίς υγρά) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ο Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O/O Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π O/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Triumph Speed 400 – TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα ΚατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΕπιδόσειςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά