Η δοκιμή της Vespa GTS 150 i.e. Euro4

Συμπλέει με το γενικότερο σχεδιαστικό ύφος ο πίνακας οργάνων, συμπεριλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενδείξεις.

Ανετη για δύο αλλά και... όμορφη, μια ξεχωριστή συνισταμένη που θα πρέπει να πληρούν όλα τα επί μέρους στοιχεία της GTS 150.

Σχεδίαση – Εργονομία – Ποιότητα κατασκευής

Στο διαχρονικό στυλ της Vespa δεν χωρούν υποκειμενικές ενστάσεις περί αισθητικής. Η GTS 150 είναι πανέμορφη! Τελεία και παύλα και τέλος της συζήτησης. Μπορεί σε κάποιους να μην ταιριάζει, να μην φαντάζονται τον εαυτό τους πάνω της, αλλά να την πεις «άσχημη»; Όχι, με τίποτα! Φυσικά η Piaggio έχει εξελίξει την αρχετυπική φόρμα μέσα σε αυτά τα χρόνια αλλά το έκανε με απόλυτο σεβασμό, αντιμετωπίζοντας θα έλεγε κανείς με ευλάβεια το πιο διάσημο «παιδί» της. Δεν υπάρχει περίπτωση, λοιπόν, να μπερδέψει κανείς την GTS 150 με οτιδήποτε άλλο, όμως δεν υπάρχει και περίπτωση να μην αναγνωρίσει κανείς ότι πρόκειται περί σύγχρονου μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά στην εργονομία, η κατάσταση είναι «έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου…» , με την έννοια του ότι η Vespa ήταν αυτή που καθιέρωσε την γνωστή εργονομική φόρμα, που πλέον ακολουθείται από τη συντριπτική πλειοψηφία των scooter, οπότε τι μένει να πούμε εμείς; Ανετη σέλα για δύο, ευρύχωρη ποδιά με μικρό «τούνελ» που επιτρέπει την μεταφορά ογκοδών αντικειμένων, μεγάλο ντουλαπάκι στην ποδιά, χώρος κάτω από την σέλα που χωρά ένα Jet ή σπαστό κράνος και σχάρα στον standard εξοπλισμό που προσθέτει στις μεταφορικές δυνατότητες. Εργονομικοί και ποιοτικοί διακόπτες, καθώς και πολύ όμορφα σχεδιασμένος πίνακας που περιλαμβάνει τα απαραίτητα, συμπληρώνουν τις πρώτες –πολύ καλές- εντυπώσεις. Αψεγάδιαστη η ποιότητα κατασκευής, όπως αρμόζει φυσικά σε ένα δίτροχο – μπιμπελό όπως αυτό.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • panos

    Πανέμορφη ως είθισται, πανάκριβη ως premium προϊόν /design, οπότε πας αναγκαστικά στο μέντλεϋ και με τα ρέστα εξοπλισμός και μπιτζίνες. Κρίμα διότι σαν εικόνα σε κάνει να νιώθεις Γκάρι Κούπερ βολτάροντας στο Κολοσσαίο :D

      7