Οικονομικός και με αραιά διαστήματα service, ο νέος i-GET κινητήρας εκπληρώνει και με το παραπάνω τα αστικά του καθήκοντα.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας δεν είναι άλλος από αυτόν που γνωρίσαμε στην δοκιμή του νέου Medley 150. To μονοκύλινδρο υγρόψυκτο σύνολο i-GET των 155,2 κ.εκ., είναι ένα από τα πλέον εξελιγμένα μοτέρ της Piaggio και έχει σχεδιασθεί με γνώμονα την οικονομική λειτουργία  και τη αξιοπιστία. Με τέσσερις βαλβίδες και τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού ο κινητήρας αποδίδει 14,7 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,4 kg-m ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ενώ εξέχων χαρακτηριστικό του αποτελεί το σύστημα start – stop, που για πρώτη φορά «περνά σε μοντέλο Vespa. 

    Φυσικό επόμενο αυτής της εξέλιξης, είναι και η παρουσία brushless μοτέρ αντί  της παραδοσιακής μίζας, με θετικό αντίκτυπο σε αξιοπιστία, βάρος και κατανάλωση ρεύματος. Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί το ότι φίλτρο λιπαντικού αλλάζεται στα 10.000 χλμ., ενώ οι βαλβίδες τσεκάρονται στις ανοχές τους κάθε 20.000 χλμ. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • panos

      Πανέμορφη ως είθισται, πανάκριβη ως premium προϊόν /design, οπότε πας αναγκαστικά στο μέντλεϋ και με τα ρέστα εξοπλισμός και μπιτζίνες. Κρίμα διότι σαν εικόνα σε κάνει να νιώθεις Γκάρι Κούπερ βολτάροντας στο Κολοσσαίο :D

        7