Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Σπορ πλαίσιο και compact σχεδιασμός
Κινητήρας απόδοσης 15,1 ίππων με τεχνολογία Blue Core
Μονάδα ελέγχου επικοινωνίας του οχήματος και start/stop
Traction Control και Smart Key στα 4.100 ευρώ
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Σπορ πλαίσιο και compact σχεδιασμός
To Yamaha NMAX 155 ακολουθεί μία αποδεδειγμένα επιτυχημένη συνταγή ενός scooter με μεγάλη ευελιξία, χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή αξιοπιστία, αφού το επιλέγουν πολλοί διανομείς σαν μία επένδυση για την δουλειά τους. Ένας από τους λόγους που το κάνουν αυτό, είναι η πολύ καλή μεταπωλητική του αξία, όπως επίσης και οι υπηρεσίες που παρέχει το δίκτυο επισήμων συνεργατών της Yamaha. Το NMAX 155 έχει ένα σπορ πλαίσιο με αυξημένη ακαμψία, ώστε να μεταφέρει στον αναβάτη επαρκή πληροφόρηση και να βελτιώνεται η δυναμική οδήγησης και ο σχεδιασμός του ακολουθεί την compact φιλοσοφία που έχει εφαρμοστεί σε όλο το scooter. Η ζελατίνα του κάνει αρκετά καλή δουλειά στην απομάκρυνση του αέρα από τον αναβάτη, ενώ όλα τα φωτιστικά του σώματα είναι LED, με τα φλας να είναι ενσωματωμένα στα πλαστικά του.
Κινητήρας απόδοσης 15,1 ίππων με τεχνολογία Blue Core
Ο κινητήρας με τον οποίο εφοδιάζεται το NMAX 155 είναι ένας υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος 155cc τεχνολογίας Blue Core, ο οποίος διαθέτει σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων ώστε να αυξάνεται το βύθισμά τους μετά τις 6.000 σαλ και να προσφέρει αυξημένη επιτάχυνση ακόμα και στις υψηλές στροφές. Η μέγιστη ισχύς του είναι στα 15,1 άλογα στις 8.000 σαλ και η ροπή φτάνει τα 14 Nm στις 6.500 σαλ, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα 2,5λ/100χλμ σε πραγματικές συνθήκες και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,1 λίτρων το οποίο είναι έξυπνα τοποθετημένο στο τούνελ του scooter, ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη, η αυτονομία του αγγίζει τα 280 χιλιόμετρα. Η θέση του ρεζερβουάρ βελτιώνει την δυναμική οδήγησης τοποθετώντας το κέντρο βάρους χαμηλά και σε συνδυασμό με το μεγάλο "κόψιμο" (γωνία στρέψης) του τιμονιού οι ελιγμοί μέσα στην κίνηση είναι παιχνιδάκι. Το βάρος του είναι επίσης χαμηλό στα 131 κιλά μόλις, με το ρεζερβουάρ γεμάτο. Το NMAX 155 μπορεί να κινηθεί με άνεση και εκτός πόλης ενώ δεν διστάζει και στην εθνική οδό. Σε διάστημα που κάναμε μετρήσεις, στάθηκε χωρίς "παράπονο" και κραδασμούς με μέση ταχύτητα 120 χλμ/ω και αναβάτη 95 κιλών στην Αττική Οδό, ενώ άγγιξε και τα 125χλμ/ω. Στα 110χλμ/ω μάλιστα είναι αρκετά άνετο και απομακρύνει ικανοποιητικά τον άνεμο από τον αναβάτη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μονάδα ελέγχου επικοινωνίας του οχήματος και start/stop
Μια καινοτομία του NMAX 155 αποτελεί η μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU), η οποία σε συνδυασμό με την εφαρμογή "My Ride", επιτρέπει στον αναβάτη να δει στο smarphone του, μέσω bluetooth πληθώρα τεχνικών πληροφοριών που αφορούν το scooter και τις λειτουργίες του, ενώ του δίνει και την δυνατότητα να εντοπίσει την τοποθεσία του, με την χρήση του στίγματος όπου ήταν συνδεδεμένο τελευταία φορά το smartphone με το Scooter, όχι σε πραγματικό χρόνο δηλαδή. Η λειτουργία αυτή είναι σωτήρια για όσους δυσκολεύονται να θυμηθούν που έχουν παρκάρει ή αποπροσανατολίζονται εύκολα, ενώ η LCD οθόνη ειδοποιεί ακόμα και για εισερχόμενες κλήσεις, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και SMS αλλά ειδοποιεί τον αναβάτη και για το επίπεδο μπαταρίας του smarphone του, το οποίο μπορεί να φορτίσει χρησιμοποιώντας την θύρα USB που διαθέτει στο ντουλαπάκι. Διαθέτει επίσης σύστημα start/stop το οποίο σβήνει τον κινητήρα όταν το scooter έρχεται σε στάση (ακριβώς όπως στα αυτοκίνητα) και με το γύρισμα του γκαζιού εκκινεί ο κινητήρας αστραπιαία και αθόρυβα χάρη στην υβριδική λειτουργία του. Αυτό δεν μειώνει μόνο την ηχορύπανση σε αστικές περιοχές, βελτιώνει επίσης την οικονομία καυσίμου αλλά και την εμπειρία οδήγησης του αναβάτη.
Traction Control και Smart Key στα 4.100 ευρώ
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται Traction Control και Smart Key το οποίο διευκολύνει την χρήση του και βελτιώνει την αντικλεπτική προστασία. Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 100 χλστ εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 85 χλστ. Στο σύστημα πέδησης υπάρχουν δύο δίσκοι 230 χλστ με υδραυλικές δαγκάνες και δικάναλη μονάδα ABS και οι διαστάσεις των tubeless ελαστικών του είναι 110/70-13 εμπρός και 130/70-13 πίσω. Οι τροχοί του είναι μικροί αλλά ενισχύουν την ευελιξία και παρέχουν επαρκή σταθερότητα για την ταχύτητα που φτάνει το scooter. Στον αποθηκευτικό του χώρο κάτω από την σέλα μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και μικροαντικείμενα του αναβάτη και υπάρχει φυσικά πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ Yamaha με τα οποία μπορεί ο κάθε αναβάτης να το διαμορφώσει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Σε αυτά υπάρχει ακόμα και ένα σετ αναρτήσεων της Öhlins το οποίο κοστίζει σχεδόν όσο το 1/4 του scooter αλλά δεν πιστεύουμε πως θα επιλεχθεί και από πολύ κόσμο... Καλό είναι πάντως να υπάρχουν επιλογές. Το NMAX 155 έρχεται σε 4 χρώματα (Deep Blue, Ruby Red, Milky White και Power Grey) και κοστίζει 4.100 ευρώ.