Με την παρουσίαση μιας βερσιόν αποκλειστικά για χρήση πίστας, η Yamaha γυρίζει σελίδα σε μια από τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της, αφού το R6 περνά στην διάσταση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.
H παρουσίαση της γκάμας της Yamaha για το 2021 συνεχίζεται με την παρουσίαση της τελευταίας ενσάρκωσης της R6, η οποία πλέον θα ονομάζεται R6 Race. Μετά από 21 χρόνια, το μοντέλο παύει να είναι διαθέσιμο ως «πολιτικό», δηλαδή με έγκριση τύπου και μετουσιώνεται σε ένα πλήρως αγωνιστικό μοντέλο, για χρήση εντός πίστας μόνο.
To μοντέλο γίνεται διαθέσιμο για το 2021 προς τους αναβάτες που συμμετέχουν σε track days ή αγώνες μοτοσυκλετών που υπάγονται στους κανονισμούς των Supersport. Μηχανολογικά, το μοντέλο παραμένει όμοιο με την προηγούμενη γενιά του.
Παράλληλα, η Yamaha θα διαθέσει στους αγοραστές του νέου R6 Race, την δυνατότητα να το εξοπλίσουν με το νέο κιτ εξοπλισμού R6 GYTR. Πρόκειται για ένα εκτενές πακέτο έξτρα εξοπλισμού, που προετοιμάζει πλήρως την R6 για αγωνιστική χρήση, ενώ περιλαμβάνει επιπλέον εξαρτήματα που απαιτεί η FIM για την συμμόρφωση με τους αγωνιστικούς κανονισμούς, όπως τα προστατευτικά μανέτας φρένου και γραναζιού πίσω.
Αναλυτικά, το σετ εξοπλισμού R6 GYTR περιλαμβάνει:
Σετ αγωνιστικού φέρινγκ GYTR
Πλήρες αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης Akrapovic
Σετ ECU GYTR
Σετ καλωδίωσης GYTR
Διακόπτης ενεργοποίησης/απενεργοποίησης GYTR
Καλώδιο διασύνδεσης GYTR
Σετ σφράγισης AIS GYTR
Εξομοιωτής ABS GYTR
Τάπα καυσίμου χωρίς κλειδί GYTR
Μαξιλάρι σέλας GYTR
Σετ σωληνώσεων φρένων από ανοξείδωτο χάλυβα μπροστά και πίσω
Προστατευτικό μανέτας μπροστινού φρένου
Πλήρως ρυθμιζόμενο αγωνιστικό σετ GYTR με προαιρετικό κιτ αλλαγής ταχυτήτων
Προστατευτικό πίσω γραναζιού ("πτερύγιο καρχαρία")
Οδηγός γραναζιού 14T που ταιριάζει με ανταλλακτική αλυσίδα 520
Πίσω γρανάζι 45 που ταιριάζει με ανταλλακτική αλυσίδα 520
Σετ παξιμαδιών γραναζιού για ανταλλακτική αλυσίδα 520