LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Ray ZR είναι πολύ ελαφρύ και αρκετά άκαμπτο ώστε να χαρίζει έναν πολύ καλό συνδυασμό πληροφόρησης και σταθερότητας στην οδήγηση. Παράλληλα συνδράμει στο εντυπωσιακά χαμηλό βάρος του scooter που είναι ένα ακόμα από τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει, αφού στα μόλις 99 κιλά γεμάτο είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο πλαίσιο, τοποθετείται εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 90 χλστ και διπλά αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 80 χλστ, τα οποία αποσβένουν αρκετά αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου.

Τα φρένα του εξοπλίζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS και αποτελούνται από έναν δίσκο διαμέτρου 190 χλστ εμπρός και ένα ταμπούρο πίσω. Η ισχύς τους είναι ικανοποιητική και έχουν προοδευτική συμπεριφορά, ενώ τα Tubeless ελαστικά που τοποθετούνται στις χυτούς αλουμινένιους τροχούς διαμέτρου 12 ιντσών εμπρός και 10 ιντσών πίσω, είναι διαστάσεων 90/90 και 110/90 αντίστοιχα.

Σελίδα 1Δοκιμή Yamaha Ray ZR: Θηρίο... Οικονομίας!
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
 Σχετικές ειδήσεις