Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας
    Τύπος  4T, 1K, Α/Ψ, 2β, 1ΕΕ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  125
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 52,4 Χ 57,9
    Συμπίεση (:1) 10,2
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  8,2/6500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1/5000
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  5,2
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 1,9
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 
    Διαδρομή (χλστ.)  90
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  80
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/190
    Φρένα Π (χλστ.) Ταμπούρο (190χλστ)
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε 90/90 - 12
    Ελαστικό Π 110/90 - 10
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.) 1880
    Πλάτος (χλστ.) 685
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1280
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 785
    Βάρος (κιλά)  99
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ. Ο/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Στροφόμετρο Ο
    Immobilizer  Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο/Ο

    Σελίδα 1Δοκιμή Yamaha Ray ZR: Θηρίο... Οικονομίας!
    Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά