Παρά την μικρή φαινομενικά ισχύ του RayZR,με μία ολιγόλεπτη βόλτα στο αστικό οδικό δίκτυο, θα διαπιστώσει κανείς αμέσως, πως στις εκκινήσεις από τα φανάρια θα βρίσκεται ανάμεσα στους πρώτους. Αυτό μαρτυρούν και οι μετρήσεις μας, στις οποίες τα πήγε εξαιρετικά καλά στο 0-50χλμ/ω, ολοκληρώνοντάς το σε 5,5δευτερόλεπτα μόλις, κάτι που πετυχαίνει χάρη στην επιπρόσθετη ώθηση που προσφέρει το PowerAssist, ένα σύστημα που δίνει απτά πλεονεκτήματα και δεν είναι απλά μία κίνηση marketing. Το Ray ZR "τραβάει" αρκετά καλά μέχρι τα 55-60λμ/ω, ενώ ο ρυθμός της επιτάχυνσης μειώνεται σταδιακά μέχρι την τελική των 90χλμ/ω. Αν και λίγο μικρή σε σχέση με αυτή άλλων scooter της κατηγορίας, μία πολύ σημαντική και θετική ικανότητα του Yamaha, είναι ότι τα φτάνει κάθεφορά και τα κρατάει με μεγάλη ευκολία ακόμα και σε δρόμους με ελαφριάανηφορική κλίση, ενώ σε κατηφορικό έδαφος, κατάφερε μόλις να αγγίξει τα 100χλμ/ω. Η ρεπρίζ των 40-80χλμ/ω ολοκληρώνεται στον επίσης πολύ καλό χρόνο των 10,9δευτερολέπτων. Η αναστροφή γίνεται σχεδόνεπιτόπια, ενώ η ορατότητα που δίνουν οι καθρέπτες είναι επαρκής, θα μπορούσε όμως να βελτιωθεί λίγο με την τοποθέτηση τους σε μία ελάχιστα μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους.
Τα φρένα έχουν μέτρια αίσθηση, χωρίς όμως να είναι επικίνδυνα και έχουν ικανοποιητική δύναμη, με την ακινητοποίηση από τα 80χλμ/ω, να επιτυγχάνεται σε 33,1 μέτρα, ενώ παρά τους μικρούς τροχούς του, το scooter αποδείχθηκε αρκετά σταθερό ακόμα και στο πλάγιασμα, εμπνέοντας σιγουριά στον αναβάτη. Οι αναρτήσεις είναι αρκετά καλά ρυθμισμένες και προσφέρουν καλή κύλιση, ενώ ένα μικρό πταίσμα που παρατηρήσαμε, ήταν κάποιες δονήσεις που μεταφέρονταν στο επίπεδο πάτωμα σε διάφορες ταχύτητες του κινητήρα, χωρίς όμως ναενοχλούν ή να μειώνουν την άνεση στην οδήγηση.