Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
  • Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
  • Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
  • Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
  • Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
  • Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
  • Yamaha Tenere 700 Extreme - Test

Yamaha Tenere 700 Extreme - Test

- Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
- Αλουμινένια σίτα ψυγείου
- Μακρύ εντουρίσιο εμπρός φτερό
- Ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών

YAMAHA: XMAX 300 με δώρο 200e αξεσουάρ!

Τιμή: 12.500 ευρώ

+: Απόσταση από το έδαφος, αναρτήσεις, απενεργοποίηση ABS
-: Συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων, βάση εξάτμισης

Είναι σαν έλειπε κάτι από το ήδη υπάρχον «κατσίκι» για να πάρει τον όρο του «αγριοκάτσικου», για αυτό και απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 20 χιλιοστά. Η επιτυχία του γνωστού Crossplane είναι πλέον δεδομένη, μιας και συντροφεύει ολόκληρη τη σειρά στα 700 κυβικά εκατοστά. Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε η Tenere 700 εντυπωσίασε με τις επιδόσεις και την τιμή της, όπου μέχρι και ο γνωστός αθλητής Pol Tarres πήρε μια T7, οδηγώντας τη με τέτοια ευκολία, λες και βρίσκεται πάνω σε trial μοτοσικλέτα.

Η Yamaha, πιστή στην ποιότητα που τη διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια και έχοντας αποφασίσει να κρατήσει τα σκήπτρα του πιο μοσχοπουλημένου μεσαίου On-Off, παρουσιάζει 6 εκδόσεις της Tenere 700. Ξεκινώντας από την απλή T7, ακολουθώντας οι Explore, Rally Edition, World Raid, World Rally και των πιο «άγριων διαθέσεων» η Extreme, όπου είναι και το μοντέλο της δοκιμής. Ολοένα και το κοινό των μεσαίων “σπαρτιάτικων» On-Off, αυξάνεται προς όφελος περισσότερων πτυχών οδήγησης εκτός δρόμου, προσεγγίζοντας νέους και παλιούς αναβάτες σε αυτή την κατηγορία. Τι είναι αυτό που μας τραβάει τελικά; Αν αναλογιστούμε ότι πλέον οι ρυθμοί των πόλεων και η καθημερινότητα της νέας εποχής που διανύουμε, μας οδηγούν να χρειαζόμαστε μια μοτοσικλέτα που να είναι φιλική, διαχειρίσιμη από θέμα βάρους, αποδοτική ως προς τα νούμερα επιδόσεων, άνετη σε θέση οδήγησης, με αναρτήσεις που να προσπερνάνε κάθε εμπόδιο και με τροχούς ικανούς να κινούνται σε μεικτά τερέν, όλα αυτά κατατάσσουν αυτό το είδος της από το πιο ιδανικά για την χώρα μας. Επίσης, οι αναβαθμίσεις που δέχθηκε για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος, παίξανε καίριο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα της δοκιμής. Τελικά, μήπως μια T7, μπορεί να καλύψει τα συναισθηματικά μας σκιρτήματα που αναζητάμε για να νοιώθουμε ελεύθεροι οδηγώντας στους δύο τροχούς, αποτελώντας το αντιαγχωλυτικό μέσο μετακίνησης μέσα στη βουή της πόλης και εκτός...!!!


 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά