Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Ξεχωρίζοντας από τις υπόλοιπες εκδόσεις Tenere λόγω των πιο έντονων καταβολών για εκτός δρόμου τερέν, η πρωταγωνίστρια Extreme κερδίζει έδαφος μόνο και μόνο από το ύψος που την διακατέχει. Χωρίς κανέναν δισταγμό αποφασίζεις να βάλεις το κλειδί στον διακόπτη λειτουργίας και θέτοντάς το στη θέση On, βλέπεις να ακτινοβολούν όλες απαραίτητες πληροφορίες, μέσω της έγχρωμης TFT οθόνης των 5 ιντσών. Συναντώντας τρία διαφορετικά Interface των Street, δείχνοντας όλα τα στοιχεία που διαθέτει με το στροφόμετρο να έχει την κλασσική μορφή του κύκλου, Explorer, με λιγότερες πληροφορίες αλλά πιο έντονα γραφικά και την εικόνα του στροφόμετρου ως μπάρα και Raid, δείχνοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα με τους δύο R-Trip στο προσκήνιο, ως Roadbook που φέρουν και οι μοτοσικλέτες Rally. Γενικά, η ταμπλέτα μας προσφέρει τις εξής ενδείξεις που είναι στροφόμετρο, ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικούς Trip, μέση-στιγμιαία κατανάλωση, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, απενεργοποίηση του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS εμπρός-πίσω ή μόνο πίσω, ρολόι, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασίας, σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, Trip CD, και μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide της Yamaha, βλέπουμε ειδοποιήσεις κλήσεων και μηνυμάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ακριβώς από κάτω της συναντάμε από αριστερά το μπουτόν που ενεργοποιεί το ABS και δεξιά μία θύρα USB 5V 2,0A. Ανεβαίνοντας πάνω στη μονοκόμματη σέλα αισθανόμαστε το λίγο αφρώδες υλικό, μέτριας σκληρότητας και με μια εργονομία που θα κουράσει στα πολλά μεικτά χιλιόμετρα. Το τρίγωνο που σχηματίζεται με τον κορμό, τις γωνίες που κάνουν τα πόδια προς τα πατάκια και ο τρόπος που αγκαλιάζουν τα πόδια το ρεζερβουάρ, δημιουργούν ένα ιδανικό τρίπτυχο για την επίτευξη της καλύτερης ισορροπίας ανάμεσα στους δύο κόσμους οδήγησης, χώματος και δρόμου. Τα 4 μεταλλικά άγκιστρα που εκτείνονται στο πίσω μέρος της σέλας, θα βοηθήσουν να δέσουμε κάποιον ιμάντα μεταξύ αυτών για την καλύτερη συγκράτηση κάποιου σάκου, καθώς και την τοποθέτηση της επιπρόσθετης πίσω σχάρας με ενσωματωμένες χειρολαβές. Το ύψος από το έδαφος μέχρι τη σέλα είναι στα 910 χιλιοστά, ενώ η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώτατο σημείο της μοτοσικλέτας είναι στα 260 χιλιοστά, προορίζοντάς την για άνω του μετρίου αναστήματα, ώστε να πατάνε καλά κάτω τα πόδια. Στο τομέα της ανεμοκάλυψης είναι τοποθετημένη μία στενή ζελατίνα που κάνει καλά τη δουλειά της. Παρόλα αυτά αν θέλουμε πιο ψηλή, η Yamaha διαθέτει μεγαλύτερη.
 

Σελίδα 1Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: MT-03 με νέα μειωμένη τιμή 5.600Ε