Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Μιας και μιλάμε για “Extreme” καταστάσεις, η ραχοκοκαλιά της Tenere αποτελείται από ένα άκαμπτο, ατσάλινο, τύπου διαμάντι πλαίσιο στρόγγυλης διατομής με ενιαίο υποπλαίσιο. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 205 κιλά που έχει πλήρες υγρών, την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, σε παιχνίδια με λασπωμένα τερέν, και ελιγμούς ανάμεσα από άλλα οχήματα. Καθώς οι αναζητήσεις σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές είναι βούτυρο στο ψωμί της, φέρει ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι της Kayaba, πλήρως ρυθμιζόμενο των 43χλστ και διαδρομής 230 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε, επίσης, μία πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση τη KYB των 220χλστ διαδρομής (μεγαλύτερη κατά 20χλστ από το απλό μοντέλο) με μοχλικό, διαπερνώντας το μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Pirelli Scorpion Rally STR, με διαστάσεις 90/90 εμπρός και 150/70 πίσω, σε 21 και 18 ιντσών ακτινωτούς τροχούς αντίστοιχα. Τα φρένα της T7, τα απαρτίζουν 2 δίσκοι των 282 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και πίσω είναι υπεύθυνος ένας δίσκος των 245 χιλιοστών με μία μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Καθώς πατάμε μίζα στην Γιαπωνέζα και ηχεί το γουργούρισμα του CP2, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λειτουργίας του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, μένει αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο. Αν παρόλα αυτά θελήσουμε να παίξουμε μαζί της και να θέσουμε τα ABS εκτός λειτουργίας, πηγαίνουμε στο μενού επιλέγοντας Rear ABS Off (Off Road) για να απενεργοποιηθεί μόνο στον πίσω τροχό ή ABS Off (Off Road) για να τεθεί εκτός λειτουργίας και στους δύο τροχούς. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε φρένα πανικού από τα 100 στα 0χλμ/ώρα, επήλθε σε 44,7 μέτρα.             

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά