Η όρθια θέση οδήγησης παραμένει, αλλάζει όμως το εργονομικό τρίγωνο, αφού πλέον το τιμόνι (χαμηλότερο κατά 30χιλ), τα μαρσπιέ (με χαμηλότερα λάστιχα κατά 10χιλ) και η σέλα με συνολικό ύψος 860 χιλ (10χιλ χαμηλότερα) ¨κατεβάζουν¨ το κέντρο βάρους, ευνοώντας τον χειρισμό ιδιαίτερα για τα μικρότερα αναστήματα.
Όσον αφορά τις παρεχόμενες ευκολίες στον αναβάτη πραγματικά εντυπωσιάζει. Σύστημα Keyless, ρυθμιζόμενη (με το ένα χέρι) ζελατίνα, cruise control, φλας που σβήνουν αυτόματα, παροχή 12V και θύρα USB περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών που αποτελεί τον πίνακα οργάνων. Με υψηλότερη ανάλυση (800x480) σε σχέση με την προηγούμενη και ανασχεδιασμένο περιβάλλον με νέα γραφικά, διαθέτει πιο γρήγορο και εύχρηστο μενού που σε πληροφορεί κυριολεκτικά για τα πάντα. Ταχύτητα, στροφές ανά λεπτό, επιλεγμένη σχέση, ολικός χιλιομετρητής, trip1-trip2, ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα και περιβάλλοντος, επίπεδο καυσίμου, επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, αυτονομία που απομένει, στιγμιαία κατανάλωση, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα, χρόνος ταξιδιού, ρολόι και ειδοποίηση για παγωμένο οδόστρωμα.
Τα modes του κινητήρα εμφανίζονται με διαφορετικά χρώματα και η πλοήγηση στο menu γίνεται πιο γρήγορα από ποτέ με τα πλήκτρα στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα για σύνδεση με Smartphone μέσω της εφαρμογής Ducati Link App (ios-Android), που σου δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις και να αποθηκεύσεις ρυθμίσεις, να ενημερώνεσαι με στατιστικά για το ταξίδι και για τα επερχόμενα service ή ακόμα να μοιραστείς την διαδρομή σου με φίλους από τον κόσμο της Ducati.