Η 1260 Enduro χρησιμοποιεί το νέο πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα της Multistrada 1260, όχι όμως και το μονόμπρατσο ψαλίδι, αφού εδώ συναντάμε ένα συμβατικό του οποίου το βάρος δεν ξεπερνά το μισό κιλό. Διαφορετικές φυσικά είναι και οι αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, ελαφρώς μικρότερες (15χιλ) σε σχέση με την 1200 Enduro. Πλέον οι ημιενεργητικές (Ducati Skyhook Suspension) Sachs που αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλ και μονό αμορτισέρ, έχουν διαδρομή 185χιλ εξασφαλίζοντας την οδήγηση σε κάθε είδους τερέν ακόμα και με την μοτοσυκλέτα φορτωμένη. Η απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς ρυθμίζονται σε πραγματικό χρόνο σύμφωνα με το πρόγραμμα οδήγησης ή τις προτιμήσεις του οδηγού, ώστε να διατηρείται πάντα σταθερή συμπεριφορά. Για τον ίδιο σκοπό επιλέχτηκε και το σταμπιλιζατέρ της ίδιας εταιρίας καθώς δεν θα μπορούσε να λείπει από τον βασικό εξοπλισμό μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας.
Στα φρένα δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από ένα κορυφαίο πακέτο της Brembo, που αποτελείται από τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Μ4.32 με δίσκους 320χιλ εμπρός, διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260χιλ πίσω και cornering ABS 9.1 ME 3 επιπέδων με μονάδα IMU της Bosch. Τα ελαστικά που επιλέχτηκαν για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας είναι τα μεικτής χρήσης Pirelli Scorpion Trail II, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν τα πιο χωμάτινα Pirelli Scorpion Rally με τα οποία ήταν εφοδιασμένη η μοτοσυκλέτα που οδηγήσαμε στις εκτός δρόμου διαδρομές.