LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η απόδοση των φρένων επαρκεί ακόμα και σε σβέλτη οδήγηση. Προς το σφιχτό η λειτουργία των αναρτήσεων, χωρίς όμως να αφαιρούν από άνεση.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Αποτελεσματικά

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί με μικρές βελτιώσεις στην γεωμετρία του (μικρές, όχι ριζικές) και είναι πλέον ελαφρύτερο. 
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. μπροστά και από δύο μονά αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης του ελατηρίου πίσω. 
H Kayaba είναι η κατασκευάστρια εταιρεία και στις δύο περιπτώσεις ενώ κοινή είναι επίσης σε πιρούνι και αμορτισέρ η διαδρομή, στα 120 χλστ.  
Στα φρένα, η Triumph επέλεξε να εξοπλίσει την Boneville T120 με δύο δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. μπροστά, συνεργαζόμενους με 2-πίστινες πλευστές δαγκάνες, καθώς και έναν δίσκο διαμέτρου 255 χλστ. πίσω, με επίσης 2-πίστονη πλευστή δαγκάνα. Το δε -εξαιρετικό στην λειτουργία του- ABS, είναι standard. 

 
  • lazaros triumph

    Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...

      3
  • lazaros triumph

    Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...

     
  • nikos

    Τελεια μοτο,την οδηγησα το καλοκαιρι στην εκδηλωση της θεσσαλονικης.Σημειο αναφορας σε ολα,κινητηρας,κιβωτιο ταχυτητων,μαλακος συμπλεκτης,ανεση,εμφανιση,στανταρ θερμαινομενα grip και κεντρικο stand,επιβλητικη,επαθα κυριολεκτικα την πλακα μου...μονο τα χρηματα μου λειπουν...νομιζω ομως οτι τα αξιζει και με το παραπανω!

      2

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ