Με ξεχωριστή ρετρό σχεδίαση και με σύγχρονη τεχνολογία παραγωγής, το V Special αποτελεί ένα μοντέλο-αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της ιστορικής Lambretta.

Με ξεχωριστή ρετρό σχεδίαση και με σύγχρονη τεχνολογία παραγωγής, το V Special αποτελεί ένα μοντέλο-αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της ιστορικής Lambretta.

Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
Lambretta V-Special
  • Με ξεχωριστή ρετρό σχεδίαση και με σύγχρονη τεχνολογία παραγωγής, το V Special αποτελεί ένα μοντέλο-αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της ιστορικής Lambretta.
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special
  • Lambretta V-Special

Lambretta V-Special

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Σε μια εποχή που το ρετρό δίκυκλο αγγίζει τον ορισμό της… λατρείας στην παγκόσμια αγορά, η ιστορική ιταλική εταιρεία επιστρέφει με ένα μοντέλο-αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της που φυσικά είναι ρετρό, μόνο στην εμφάνισή του!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η V-Special είναι εμποτισμένη από ιταλική κουλτούρα και αισθητική, αναβλύζοντας από παντού ιταλική φινέτσα και άρωμα Μιλάνου. To σώμα της είναι όλο μεταλλικό, όπως οι πρόγονοι της, με την σχεδίαση της δια χειρός  KISKA να είναι στα όρια του ρετρό με μοντέρνες γραμμές να την φέρνουν στο σήμερα. Κάθε λεπτομέρεια του V-Special είναι απόδειξη ότι είναι ένα καθαρόαιμο Lambretta. Τα φωτιστικά σώματα φέρουν το εμπορικό σήμα της Lambretta, ενώ το κλειδί είναι διακοσμημένο με το παραδοσιακό λιοντάρι της φίρμας.

Κάτω από τη φαρδιά σέλα με ύψος 770 χιλιοστά, υπάρχει ένας μεγάλος χώρος αποσκευών που θα φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μικροπράγματα, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει ένα ντουλαπάκι με θύρα USB.  
 
Τη Lambretta V-Special κινούν αερόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες 50,125 και 200 κυβικών εκατοστών που αποδίδουν 3,5, 10 και 12 ίππους αντίστοιχα. Η ισχύς στον πίσω τροχό περνάει μέσα από ένα CVT κιβώτιο, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται πάντα σε χαμηλές τιμές.

Το πλευρικό πλαίσιο διπλού στρώματος, χρησιμοποιεί μια έξυπνη μεσαία δοκό από χάλυβα πάχους 1,2 mm, η οποία απλώνεται στα πλάγια, παρόμοια αρχιτεκτονική με αυτή που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα. Αυτή η κατασκευή επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στον κινητήρα ενώ αυξάνει την ακαμψία χωρίς περιττή προσθήκη βάρους στο μοντέλο.
Όσον αφορά την τεχνολογία, το νέο V-Special είναι πλήρως ενημερωμένο με  δισκόφρενα εμπρός και πίσω και όργανα που συνδυάζουν την κλασική σχεδίαση με τις μοντέρνες απεικονίσεις.
 
Lambretta V Special 50: 3.199 ευρώ
Lambretta V Special 125 CBS: 3.490 ευρώ
Lambretta V Special 200 ABS: 3.899 ευρώ