Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;
  • Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;

Ποια retro scooter στα 125cc παίρνω με 2 χιλιάρικα;

Ο σχεδιασμός τους χαρακτηρίζεται από φινέτσα και καμπύλες
Με λιγότερα από 2.000 ευρώ και φθηνότερο το Keeway Zahara 125
Το Daytona Ravida 125 το πιο ισχυρό με 9,5 ίππους
Με χαμηλές καταναλώσεις και κόστος χρήσης

QJMOTOR: SRT 550s Πολυτελές On - Off στην Α2

QJMOTOR: SRT 700 S Κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Ο σχεδιασμός τους χαρακτηρίζεται από φινέτσα και καμπύλες

Τα scooter 125cc έχουν κατακλύσει πλέον τους ελληνικούς δρόμους, κάτι που είναι απολύτως λογικό, αφού προσφέρουν τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης, ευκολίας στον χειρισμό και χαμηλού κόστους όχι μόνο αγοράς αλλά και συντήρησης. Πολλοί μάλιστα τα χρησιμοποιούν ως δεύτερο όχημα, ώστε να μην κυκλοφορούν καθημερινά με την μεγάλη τους μοτοσυκλέτα που καίει περισσότερο καύσιμο και έχει πολύ πιο ακριβή συντήρηση. Στην κατηγορία των scooter στα 125cc, οι υποκατηγορίες έχουν διανθιστεί καλύπτοντας όλο και περισσότερες ανάγκες και επιθυμίες των αγοραστών, με τα Retro scooter να αποκτούν ολοένα και περισσότερη απήχηση. Αυτά που επιλέξαμε με βάση την τιμή απόκτησης, διαθέτουν σχεδιασμό με έντονες καμπύλες και "φουσκώματα", εμπνευσμένο από τα Best Seller scooter των δεκαετιών του 1960 και 1970. Φυσικά μαζί με την Vintage εμφάνιση εξοπλίζονται με σύγχρονης τεχνολογίας κινητήρες και περιφερειακά, ενώ κάποιες εταιρείες ακολουθούν μία πιο πιστή νοσταλγική εμφάνιση με άλλες να επιλέγουν να την "παντρέψουν" με φουτουριστικά στοιχεία όπως το σχήμα του εμπρός προβολέα στα Daytona, Gemini και Diletta που είναι σε σχήμα πολυγώνου και όχι το πατροπαράδοτο στρογγυλό.  


Το κομψό IDEO 125 της Motron

Με λιγότερα από 2.000 ευρώ και φθηνότερο το Keeway Zahara 125

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp Ροπή Nm Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
KEEWAY ZAHARA 125   8,7 8,6 5 107
DAYTONA RAVIDA 125   9,5 9,3 6 105
GEMINI VERACRUZ 125   8,16 8 6,5 112
MOTRON IDEO 125   7,3 8 5 107
DILETTA AVALANCHE 125i   9 8,2 6,2 112
QJMOTOR LTM 125   9,4 10 6 113

Το κόστος απόκτησης σε ένα μέσο που στοχεύει στην οικονομία χρήσης, παίζει πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του. Τα 6 μοντέλα του συγκριτικού είναι εξαιρετικά προσιτά, αφού κοστίζουν λιγότερο από 2.000 ευρώ και τα κατατάσσουμε με βάση τον αύξοντα αριθμό της τιμής τους. Η διαφορά μάλιστα από το πιο φθηνό έως το πιο ακριβό, είναι στα μόλις 106 ευρώ κάτι που σημαίνει ότι αυτή πρακτικά δεν θα επηρεάσει την επιλογή των ενδιαφερόμενων, όσο για παράδειγμα οι προσωπικές προτιμήσεις στην  αισθητική των scooter ή στον εκάστοτε κατασκευαστή. Στην πρώτη θέση λοιπόν βρίσκουμε το Keeway Zahara 125 με μόλις 1.889 ευρώ, ακολουθεί το Daytona Ravida 125 στα 1.895 ευρώ και την τριάδα ολοκληρώνει το Gemini Veracruz 125 στην ίδια τιμή. Με 4 ευρώ παραπάνω ακολουθεί το Motron IDEO 125 στα 1.899 ευρώ, ύστερα το Diletta Avalanche 125 στα 1.945 ευρώ και τέλος το QJMOTOR LTM 125 στα 1.995 ευρώ.


Το Keeway Zahara 125 με την χαμηλότερη τιμή απόκτησης

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Daytona Ravida 125 το πιο ισχυρό με 9,5 ίππους

Όλα τα μικρά scooter της λίστας εξοπλίζονται με αερόψυκτους κινητήρες 125 κυβικών που αποδίδουν από 7,3 έως 9,5 άλογα και καταναλώνουν λίγο καύσιμο. Το πιο δυνατό είναι το Ravida 125 της Daytona με απόδοση 9,5 αλόγων, ακολουθεί το QJMOTOR LTM 125 με 9,4 άλογα, το Diletta Avalanche 125 με 9 άλογα, το Keeway Zahara με 8,7 άλογα, το Gemini Veracruz 125 με 8,16 άλογα και τέλος το Motron IDEO 125 με 7,3 άλογα. Εδώ να σημειωθεί βέβαια πως μεγαλύτερη σημασία για αυτή την κατηγορία έχει το νούμερο της ροπής, αλλά και του συνολικού βάρους, με το LTM 125 να αποδίδει την περισσότερη ροπή στα 9,5 Nm στις 6.000 σαλ και το Ravida 125 να είναι το πιο ελαφρύ στα 105 κιλά μόλις. Βέβαια και στο βάρος οι διαφορές είναι μηδαμινές, με το πιο βαρύ να ζυγίζει μόνο 8 κιλά παραπάνω. 


Daytona Ravida 125 το πιο ισχυρό της εξάδας

Με χαμηλές καταναλώσεις και κόστος χρήσης

Τα μικρά αυτά scooterάκια καίνε λίγο καύσιμο, σίγουρα λιγότερο από 3λ/100χλμ και έχουν ρεζερβουάρ από 5 έως 6,5 λίτρα (για το Gemini Veracruz 125), καθώς προορίζονται για σύντομες και κοντινών αποστάσεων μετακινήσεις. Αριστεύουν σε αστικό περιβάλλον, αλλά βολεύουν και για κατοίκους της υπαίθρου που θα τα χρησιμοποιούν για τις υποχρεώσεις τους. Οι διχρωμίες τους, τα κομψά σχέδια στις σέλες τους με τις ραφές που αποπνέουν μία αίσθηση πολυτελείας και τις γυαλιστερές λεπτομέρειες σε στυλ επιχρωμίωσης, τα κάνουν να ξεχωρίζουν και να τραβούν τα βλέμματα, ενώ θα ταίριαζαν απόλυτα με το σκηνικό στενών σοκακιών της ιταλικής επαρχίας στο φόντο τους.

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA