Δεν γνωρίζουμε το λόγο για τον οποίο η Suzuki σπαταλάει χρήματα και χρόνο προκειμένου να κατοχυρώσει μια πατέντα που θα εφαρμοστεί μόνο σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ίσως, θέλει να αποτρέψει τους ανταγωνιστές της στα MotoGP, από το να αντιγράψουν την «κοιλιά» της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.
Στα σχέδια φαίνεται μια μοτοσυκλέτα πανομοιότυπη με την αγωνιστική. Διακρίνεται ακόμα ο χώρος που αφήνει το ψαλίδι για την εξάτμιση, ακριβώς μπροστά από τον πίσω τροχό, κάτω από το δεξί πόδι του αναβάτη.
Στο κείμενο που συνοδεύει την πατέντα, περιγράφεται η ροή του αέρα γύρω από το φαίρινγκ. Η Suzuki ήταν πολύ προσεκτική με τα σχέδια και δεν διακρίνεται το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας. Έτσι, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν υπάρχει προβολέας εμπρός και άρα να καταλάβουμε αν πρόκειται για τεχνολογία που θα εφαρμοστεί σε μοτοσυκλέτες δρόμου ή όχι. Πάντως, στο πλάι της μοτοσυκλέτας δεν φαίνεται να υπάρχουν φλάς.
Τα σχέδια δίνουν έμφαση στη ροή του αέρα κατά μήκος του κάτω μέρους του φαίρινγκ. Υπάρχουν 3 διαφορετικά σκίτσα στα οποία η καρίνα φαίνεται να έχει το σχήμα ενός «V» με επίπεδη βάση. Ίσως, αυτό κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο σταθερή κατά τη διάρκεια της στροφής. Ο αέρας, πάντως, εξακολουθεί να διοχετεύεται στον πίσω τροχό, οπότε το πρόβλημα της ανύψωσης, παραμένει.
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Ο Axel Pons άφησε τους αγώνες και περπάτησε από την Ισπανία ως το Πακιστάν
Brixton Cromwell 250: Α2 μοτοσυκλέτα, με ρετρό εμφάνιση και σύγχρονα χαρακτηριστικά
Black Friday GPX: Σε έκπτωση το POPZ 125
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr