Η ελληνική αγορά έχει παραδοσιακή λατρεία στα on-off, είτε μιλάμε για τότε που οι δρόμοι
γέμιζαν με αερόψυκτα μονοκύλινδρα ΧΤ και των XR, ως και την εποχή που μοντέλα όπως τα Transalp, Africa Twin, Super Tenere έχτιζαν τον θρύλο
τους. Ενδεχομένως να έχει να κάνει με την ευκολία που ο Έλληνας μπορεί να
πατήσει χώμα όπου και όποτε θέλει δίχως νομικούς περιορισμούς, ακόμη πιο
πιθανός λόγος είναι το οδικό δίκτυο που συχνά θυμίζει περισσότερο ειδική
διαδρομή του Ντακάρ παρά εθνικό ή επαρχιακό δρόμο (πόσα χρόνια γράφουμε την ίδια
ατάκα χωρίς να παύει να παραμένει επίκαιρη;), η ουσία πάντως είναι πως οι
μοτοσικλέτες διπλής χρήσης μας πάνε και τους πάμε. Οι μεγαλύτερες διαδρομές
αναρτήσεων είναι ένα σημαντικό στοιχείο ασφάλειας απέναντι σε απρόβλεπτα
οδοστρώματα και οι κατασκευαστές μας έχουν κάνει τη σπουδαία χάρη να εξοπλίζουν
τις μοτοσικλέτες τους με ολοένα και πιο αξιόλογο και εύχρηστο εξοπλισμό.
Την τελευταία δεκαετία αυτή η κατηγορία έχει αναπτυχθεί σε
πολύ μεγάλο βαθμό σε όλον τον κόσμο, καθώς τα πλεονεκτήματά της ξεπερνούν τη
στεγνή περιγραφή των ικανοτήτων τους, έχει όμως παράλληλα και εξελιχθεί σε
περισσότερο ασφάλτινη. Δεν είναι πολλοί εκείνοι που θα πάρουν τη μοτοσικλέτα
τους για να σχεδιάσουν μια χωμάτινη εξόρμηση, αλλά όλοι θα εκτιμήσουν την όρθια
και ξεκούραστη θέση οδήγησης, ειδικά αν η ζωή τους περιλαμβάνει κάμποσα
χιλιόμετρα, όσο ασφάλτινα κι αν είναι. Σημαντικότατο είναι και το γεγονός της
άνεσης του συνεπιβάτη, ειδικά όταν αυτός είναι «αυτή», παρομοίως εκτιμητέα
είναι η μεγάλη δυνατότητα φόρτωσης. Ας μην ξεχνάμε δε τον παράγοντα μάρκετινγκ,
καθώς στον χώρο των αυτοκινήτων το status symbol ονομάζεται SUV
και η αντίστοιχη δίκυκλο πρόταση δεν είναι άλλη από τις μεγάλες on-off.
Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να ξεφουρνίσεις τα 15+ χιλιάρικα
που σου ζητούν οι βασίλισσες της περιπέτειας, οι πιο προσιτές εναλλακτικές της
μεσαίας κατηγορίας σου κλείνουν πονηρά το μάτι και σου θυμίζουν πως ο όγκος δεν
κοστίζει παραπάνω, ακόμη κι έτσι στο φανάρι θα τους κοιτάς όλους αφ΄ υψηλού και
οι αυτοκινητάδες θα βλέπουν μόνο τα πόδια σου στα φανάρια.
Η σημερινή παρουσίαση περιλαμβάνει πέντε Adventure μοτοσικλέτες
με σημαντικό εύρος τιμής και απόδοσης, αλλά με παρόμοιο εύρος ικανοτήτων. Θα
μπορούσαμε μάλιστα να πούμε πως αυτό που ακολουθεί δεν είναι πέντε μεσαίες on-off μοτοσικλέτες, αλλά πέντε ιστορίες
επιτυχίας.
Γιατί δεν υπάρχουν μοτοσυκλέτες παραγωγής με κινητήρες Diesel;
Triumph Bonneville Bobber TFC 2025: Eκλεπτυσμένο (και περιορισμένο) αριστούργημα
Τα 6 γυμνά της Α2 κατηγορίας με την χαμηλότερη κατανάλωση
Stark VARG EX: Ηλεκτρική «endur-επανάσταση» με 80 ίππους
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
Παρουσίαση Luma: Αλυσίδα με λουκέτο 28 και κουλούρα 995
QJMOTOR ATR 125: Το 1ο υβριδικό adventure scooter
Ανανέωση τιμών Zero Motorcycles για το 2025 από την electromove
Mr. KTEO: Ξέχνα τα πρόστιμα για εκπρόθεσμο έλεγχο του δικύκλου σου
Εγκαίνια για το νέο κατάστημα της Triumph στην Αθήνα
Αστυνομικός κάνει σούζα και τραυματίζει κόσμο (+video)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr