LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ducati Monster S4R
Το θύμα και ο θύτης
ducati, ducati, ducati monster, ducati monster  - Το άγριο και αφηνιασμένο ποδοβολητό των εκατό δεκατριών, ιταλικών, δικύλινδρων ίππων, σε κάνει και τρέμεις. Η άγρια και γυμνή ομορφιά του μυώδους και άκρως πολεμικού S4R, σε κάνει να υποτάσσεσαι. Το πιο όμορφο και πιο άγριο τέρας της σειράς Monster δημιουργήθηκε για να σκορπίσει τον πανικό… για να δώσει ένα διαφορετικό νόημα στον όρο
το S4R καταφέρνει να συγκλονίσει τον αμίλητο παρατηρητή του με τη σχεδιαστική σοβαρότητα και τη διαχρονικότητα που αποπνέει.
Το άγριο και αφηνιασμένο ποδοβολητό των εκατό δεκατριών, ιταλικών, δικύλινδρων ίππων, σε κάνει και τρέμεις. Η άγρια και γυμνή ομορφιά του μυώδους και άκρως πολεμικού S4R, σε κάνει να υποτάσσεσαι. Το πιο όμορφο και πιο άγριο τέρας της σειράς Monster δημιουργήθηκε για να σκορπίσει τον πανικό… για να δώσει ένα διαφορετικό νόημα στον όρο "naked"… για να τονώσει τις ψυχές όλων των αδύναμων monsterάκηδων… απλά, για να φέρει τα πάνω-κάτω!
Το S4R είναι, αντικειμενικά, μία από τις ομορφότερες μοτοσικλέτες που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά και ένα από τα δυναμικότερα "γυμνά" στον κόσμο. Με απέριττη, "σπαρτιάτικη" ομορφιά, χωρίς εντυπωσιακά φέρινγκ και κοφτερές γωνίες, το S4R καταφέρνει να συγκλονίσει τον αμίλητο παρατηρητή του με τη σχεδιαστική σοβαρότητα και τη διαχρονικότητα που αποπνέει. Ως εξέλιξη του προηγούμενου S4, το S4R είναι βελτιωμένο, πολύ βελτιωμένο, με βασικότερη διαφορά τη χρήση του κινητήρα της 996, που δέχθηκε τις απαραίτητες φροντίδες ώστε να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro2 και προσέξτε… χωρίς κανένα συμβιβασμό στις επιδόσεών του! Το μάτι, όμως, δεν πέφτει στον κινητήρα, παρά τα τεράστια πλαϊνά "ανθρακονημάτινα" καπάκια των ιμάντων των εκκεντροφόρων, αλλά στην υπέροχη κάτασπρη Marchesini, με το τεράστιο παξιμάδι, το φοβερό μονόμπρατσο ψαλίδι που ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του σκελετού (χωροδικτύωμα), και τα διπλά, τελικά που σημαδεύουν… Μπράβο, στους κύριους που είχαν την έμπνευση. Νέες είναι και οι αναρτήσεις της Showa (πλήρως ρυθμιζόμενες), νέο και το τιμόνι fat bar της Magura που είναι αλήθεια ότι τονίζει περισσότερο τον άγριο χαρακτήρα του S4R. Τα μαρσπιέ του οδηγού έχουν μετακομίσει πιο ψηλά και αυτοί του συνοδηγού στηρίζονται πλέον σε δικές τους βάσεις. Διαφορετικά είναι επίσης και τα όργανα. Τέρμα όμως το οφθαλμόλουτρο, καθώς είμαστε έτοιμοι για την πρώτη βόλτα. Αφήνουμε το βάρος μας πάνω στη σέλα και οι αναρτήσεις βυθίζονται μερικά χιλιοστά. Χμμμ… προμηνύεται δύσκολη συνέχεια. Η θέση οδήγησης είναι βολική, κλασική μάλλον street-fighter, και διαφορετική από του S4, με το σώμα να γέρνει μπροστά, τα χέρια να είναι ανοιχτά και τα πόδια αρκετά ψηλά και πίσω. Ολα καλά, μια χαρά, εκτός της δεξιάς φτέρνας, που βρίσκει λίγο στο λαιμό του πάνω τελικού. Υποφερτό! Πολύ στιβαρή είναι η αίσθηση που αφήνει το χοντρό τιμόνι και τα σφιχτά χειριστήρια. Πατάμε την περίεργη μίζα με το choke οπωσδήποτε τραβηγμένο και ο δικύλινδρος κινητήρας έρχεται στη ζωή. Η λέξη "περίεργη" αναφέρεται στη λειτουργία της μίζας, την οποία δεν χρειάζεται να πατάς συνέχεια κατά τη διαδικασία της εκκίνησης. Ακουμπάς το μπουτόν μια στιγμή, το αφήνεις, και αυτή συνεχίζει να λειτουργεί μόνη της έως ότου το μοτέρ να πάρει μπροστά. Μέχρι να σκεφτούμε, μάλιστα, μια λογική εξήγηση για αυτήν την ιδιοτροπία της μίζας, ο κινητήρας είχε ήδη ζεσταθεί. Υπολογίστε, λοιπόν, μια αναμονή της τάξεως του 5λεπτου. Και κάτι άλλο. Ο θόρυβος που βγαίνει μέσα από τα "σπλάχνα" του ιταλικού εργοστάσιου, είναι ανατριχιαστικός. Το κρυμμένο τέρας μοιάζει σαν να χτυπά ρυθμικά με ένα πελώριο σφυρί τις μεταλλικές επιφάνειες του μοτέρ, για να σου θυμίσει ότι είναι εκεί και είναι ζωντανό, περιμένοντάς σε να το προκαλέσεις. Αν πατήσεις τον υδραυλικό συμπλέκτη, πάντως, η φασαρία χάνεται. Μην ξεχνάτε, το S4R είναι ξεροκάμπανο. Κουμπώνουμε την πρώτη και σκληρή σχέση, αφήνουμε το βαρύ συμπλέκτη και ξεκινάμε. Η πρώτη του S4R είναι μακριά και το νεύρο του κινητήρα σε δυσκολεύει να κινηθείς με σταθερή ταχύτητα, σαν η ντίζα του γκαζιού να συνδέεται κατευθείαν με τον πίσω τροχό. Υστέρηση στο γκάζι, καμία. Ροπή, ατελείωτη. Οποιοδήποτε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού, ακολουθεί άμεση επιτάχυνση, σπινάρισμα ή σούζα. Το δούλεμα γραμμικό, ομαλό, χωρίς έντονα ξεσπάσματα. Κάποιοι μηχανικοί έχουν κάνει πολλή δουλειά εδώ κάτω. Γρήγορα δευτέρα, και τρίτη και τετάρτη, και η βελόνα του κοντέρ έχει αρχίσει ήδη να κατηφορίζει προς τη δεξιά μεριά του καντράν. Μιλάμε για την πρώτη 200άρα, με ευκολία αφάνταστη. Το κιβώτιο είναι σκληρό και η αίσθησή του λίγο σπογγώδης, αλλά η λειτουργία του δεν χειροτερεύει με τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Η προστασία από τον αέρα είναι επαρκής μέχρι και τα 160-170 χλμ./ώρα, γεγονός στο οποίο συμβάλει πολύ και το μικρό φερινγκάκι πάνω από το φανάρι. Είναι αυτό που λέμε, μικρό στο μάτι… Από 'κει και πάνω, ξεχάστε το. Η ευθεία τελειώνει, το γκάζι κλείνει, το σώμα βολεύεται και ο χορός αρχίζει. Θα πιστεύατε κάποιον αν σας έλεγε ότι αυτό το πράμα δεν στρίβει; Όχι βέβαια, γιατί στρίβει και παραστρίβει. Και τώρα ακόμη περισσότερο απ' ό,τι πριν, μιας και τα μαρσπιέ του οδηγού έχουν ανέβει πιο ψηλά, δίνοντας μεγαλύτερα περιθώρια. Το πλαίσιο είναι άκαμπτο, οι αναρτήσεις σφιχτές και σχετικά γρήγορες, και αρκετά επώδυνες για το θύμα ή τα θύματα που θα βρεθούν στη σέλα του, σε οποιαδήποτε ανωμαλία του οδοστρώματος και με πολλά χιλιόμετρα. Κατά τη διάρκεια της στροφής, το S4R είναι σταθερό, παρέχοντας σιγουριά. Αλλάζει κλήσεις εύκολα και το φαρδύ τιμόνι βοηθάει στον καλό χειρισμό του συνόλου. Η στροφή τελειώνει, το γκάζι ανοίγει, ο κινητήρας βρυχάται και το S4R εκσφενδονίζεται μαζί με τα 193 κιλά, με τρόπο μοναδικό. Η ευθεία τελειώνει γρήγορα και το δάχτυλο ψάχνει για τη μανέτα της χρυσής τρόμπας, τη βρίσκει, την πατάει και… πω, πω… τι φρένα είναι αυτά! Η δύναμη των δύο τετραέμβολων δαγκάνων της Brembo είναι συγκλονιστική. Μανέτα ενός δακτύλου και ενεργοποίηση ακαριαία. Τόσο που δεν φαντάζει υπερβολή να πεις ότι μερικές φορές θέλει προσοχή. Το πίσω είναι ουδέτερο και δεν θα προβληματίσει καθόλου. Χρυσές δαγκάνες, χρυσά μπροστινά, χρυσές τρόμπες, όλα μαζί σ' ένα χρυσό σύνολο, άκαμπτο, στιβαρό, ακλόνητο και ταυτόχρονα απόλυτο και ιδιότροπο, όπως απαιτείται σε ένα μηχανάκι σαν το S4R. Το τέρας ονόματι S4R, είναι ένα δίτροχο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και ιδιαίτερες απαιτήσεις. Αν είστε απλοί χρήστες δικύκλου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία, και έχετε ως μόνο στόχο την καθημερινή μετακίνηση, τότε ξεχάστε το. Αν θέλετε να αποκτήσετε μια ξεχωριστή μοτοσικλέτα με την υπογραφή της Ducati, αλλά ταυτόχρονα δέχεστε να συμβιβαστείτε με τις όποιες ιδιοτροπίες της όσον αφορά την καθημερινή συμβίωση, τη ρουτίνα της πόλης και τα σχετικά, τότε μπορείτε να το ξανασκεφτείτε. Αν πάλι, έχετε ζήσει μια ανήσυχη εφηβεία, αλλά νιώθετε ότι δεν την χαρήκατε όσο θέλατε, τότε το S4R μπορεί να σας βοηθήσει να αναπληρώσετε το χαμένο χρόνο και να ξαναζωντανέψετε μερικά από τα κύτταρά σας που βρίσκονται σε λήθαργο τα τελευταία χρόνια. Αν όμως έχετε σημαντικές ενδείξεις ότι στην προηγούμενή σας ζωή ήσασταν ινδιάνος στρατηγός, με εκατοντάδες άλογα και πολεμιστές στις διαταγές του δεξιού σας χεριού και με έμφυτες τις ικανότητες του αιφνιδιασμού και της επίθεσης, τότε ο δρόμος που λαχταράτε, βρίσκεται μπροστά σας και είναι ανοιχτός. Αφεθείτε στη μαγεία του S4R!



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ