Ο διττός χαρακτήρας του T-Max έγινε αισθητός από την πρώτη εμφάνισή του. Το προηγούμενο μοντέλο, με το καρμπιρατέρ, εμφάνιζε τη δύναμή του από τις χαμηλές στροφές και στις απότομες εκκινήσεις τρόμαζε τον αναβάτη του -ειδικά αν εκείνος ήταν άπειρος- καθώς σπινάριζε εύκολα τον πίσω τροχό και ακόμη περισσότερο όταν το οδόστρωμα δεν είχε καλή πρόσφυση. Αντίθετα, το νέο T-Max, όσο απότομα και αν ανοίξεις το γκάζι, βγάζει τη δύναμή του πιο ομαλά μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο μέσα στην πόλη και γενικά όταν κινείται σε χαμηλές ταχύτητες. Με ένα ή δύο άτομα στη σέλα του μπορεί να κινηθεί άνετα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και, όπως προαναφέραμε, μόνο σε πυκνό μποτιλιάρισμα θα τα βρει "σκούρα”. Οι αναρτήσεις του υπόσχονται άνεση και ασφάλεια και εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις δυνατότητες του μεγάλου scooter. Πρέπει να υπογραμμίσουμε δε ότι ο μεγαλύτερος πίσω τροχός και το φαρδύτερο ελαστικό παρέχουν καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις ταχύτητες, φορτίζοντας με περισσότερο βάρος τον εμπρός τροχό. Ενα ακόμη χρήσιμο στοιχείο για την πόλη, και όχι μόνο, είναι η προσθήκη χειρόφρενου στο νέο μοντέλο, που επιτρέπει το παρκάρισμά του σε δρόμο με οποιαδήποτε κλίση, εύκολα και με σιγουριά, αποτελώντας ένα gadget που θα πρέπει να διαθέτει κάθε scooter, ανεξαρτήτως κυβισμού. Οι ανοιχτοί δρόμοι και το ταξίδι δείχνουν πιο οικεία για το T-Max, όπου ξεφεύγει από το χρηστικό χαρακτήρα του και γίνεται πιο διασκεδαστικό και κατ' επέκταση πιο απολαυστικό. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι και εδώ ο κινητήρας, με τη μεγάλη δύναμή του να κλέβει την παράσταση και να στέλνει τη βελόνα του κοντέρ στα 185 χλμ./ώρα στις 8.000 σ.α.λ., δηλαδή 200 σ.α.λ. πριν από τον κόφτη. Μάλιστα, σε αυτήν την ταχύτητα, το μόνο που δεν απασχολεί τον αναβάτη είναι η σταθερότητα του συνόλου.
Το μεταξόνιο των 1.575 χιλ., το ισχυρό πλαίσιο και οι πολύ καλές αναρτήσεις δείχνουν να μην καταλαβαίνουν τίποτα, ενώ όποτε χρειαστεί να επιβραδύνει δυνατά και αποτελεσματικά, θα ανταποκριθεί άμεσα και με ασφάλεια. Οι στροφές, επίσης δεν τρομάζουν το T-Max, που είναι ικανό και εδώ να αντεπεξέλθει στις εκάστοτε ορέξεις του οδηγού του με εντυπωσιακό τρόπο. Η ζελατίνα, αν και έχει μεγάλες διαστάσεις, θα περιορίσει στο ταξίδι την ταχύτητα στα 140 με 150 χλμ./ώρα, ανάλογα βέβαια με το ύψος του οδηγού.