Ανατρεπτική γερμανική εκδοχή, εφαρμοσμένη σε μια μοτοσικλέτα "πληθωρική" με όλη τη σημασία της λέξης, γεμάτη ιδιαιτερότητες, που ακολουθεί ένα δικό της μοναχικό δρόμο. Βαριά σε αίσθηση, σίγουρη όμως και σταθερή σαν τρένο στο δρόμο, με ατέλειωτη ροπή από πολύ χαμηλά και με ένα συνεχή και πολύ μπάσο βρυχηθμό να αναδύεται ασταμάτητα από τους μεγάλους όγκους αέρα που πάλλονται αργά και ρυθμικά στα σωθικά της, θυμίζοντας ανά πάσα στιγμή τα 1.150 κ.εκ. που καβαλάς. Αρκετά σκυφτή θέση οδήγησης, με φαρδύ και ίσιο τιμόνι, που σε οπλίζει με έξτρα αυτοπεποίθηση για να καταφέρεις να κατακτήσεις το κτήνος των 241 κιλών, με γεμάτο το ρεζερβουάρ. Εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του επετειακού μοντέλου της βαυαρικής φίρμας, είναι το θέαμα από τη θέση του αναβάτη. Το μεγαλύτερο μέρος του οπτικού σου πεδίου καλύπτεται από την τεράστια επιφάνεια του ρεζερβουάρ και των πλαστικών που το πλαισιώνουν, τα οποία εκτείνονται μπροστά και χαμηλά μέχρι και τις τιμονόπλακες.
Η αίσθηση που σε καταλαμβάνει πάνω στο Rockster είναι μία, αυτή της απόλυτης επιβολής και κυριαρχίας. Νιώθεις ότι θα γκρεμίσεις και θα τσαλακώσεις ό,τι και αν βρεθεί μπροστά σου. Φταίει το βάρος; Φταίει ο μεγάλος όγκος; Πάντως, η αίσθηση ότι συνταξιδεύεις με πολύ μέταλλο, είναι πάντα εκεί. Η άριστη ποιότητα κύλισης και το ακλόνητο πλαίσιο, όμως, έρχονται να αποδείξουν το αντίθετο, δηλαδή την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τη μαεστρία με την οποία το Rockster καταφέρνει να κρύβει το μεγάλο φορτίο του, καθώς και την ανέκαθεν υπεροχή της φίρμας στον τομέα άνεση, που γίνεται άμεσα αντιληπτή με το που θα κάτσεις στη "βαυαρική" σέλα του. Λίγο χρειάζεται να ανέβουν τα χιλιόμετρα, και το Rockster ελαφρώνει επιδέξια και απολαυστικά.
Το Telelever δεν βυθίζεται, τα φρένα είναι πολύ δυνατά (servo), υπάρχει και ο διαμήκης boxer, και το Rockster συμπεριφέρεται σαν να ζύγιζε 30 κιλά λιγότερο. Σε λίγη ώρα μπορείς να συνηθίσεις εύκολα και τον όγκο και το βάρος του και σχεδόν να αδιαφορήσεις για τις ανύπαρκτες αγωνιστικές τάσεις του γερμανικού streetfighter. Το μόνο που δεν μπορείς να συνηθίσεις, είναι η τεράστια αδράνεια του στροφάλου και του βολάν, που σε κάθε απότομο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού, σε στέλνει μία από δω και μία από κει, χωρίς όμως προβλήματα αστάθειας. Αυτό που πραγματικά χρειάζεται το Rockster για να στρίψει -και να σε ανταμείψει- είναι αποφασιστικότητα και σταθερό γκάζι, έτσι απλά. Ισως, βαθιά μέσα σε κάποια στροφή, ένα απότομα κατέβασμα να σε τρομάξει. Λίγο, όμως… Έτσι είναι οι boxer, τι να κάνουμε!
Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να "δει" το αναλογικό κοντέρ είναι τα 200 χλμ./ώρα. Ταχύτητα που έρχεται σχετικά εύκολα, αρκεί να μην έχεις όρτσα αέρα. Ο boxer δεν αρέσκεται στις πολλές σ.α.λ., αν και ροπιάζει ψηλά. Προτιμά να γυρνάει πιο αργά και με όσο μεγαλύτερη σχέση γίνεται. Τα κατεβάσματα δεν ωφελούν άμεσα, επομένως μπορείς να κινείσαι σχεδόν πάντα με "μία πάνω".
Η απόδοση του boxer παρουσιάζει "σκαλοπάτια" ισχύος και πολλές φορές, στις μεσαίες στροφές, ανοίγοντας τέρμα το γκάζι, δημιουργείται η αίσθηση του "ψιλομπουκώματος", με αποτέλεσμα μετριάζοντας τις κινήσεις του δεξιού γκριπ, η επιτάχυνση να είναι πιο δυνατή. Η προστασία από τον αέρα είναι η ελάχιστη δυνατή, παρά τη μικρή μάσκα που καλύπτει τα όργανα, εκτελώντας περισσότερο "διακοσμητικά" χρέη. Ο συνεπιβάτης κάθεται αναπαυτικά, χωρίς όμως να έχει στη διάθεσή του λαβή για τα χέρια, και με εκτεθειμένα τα πέλματά του (κυρίως το δεξί) στα νερά που εκτοξεύει ο πίσω τροχός. Η ποιότητα κατασκευής είναι εκπληκτική, οι διακόπτες οι γνωστοί της BMW, ενώ στον αριστερό υπάρχει και χειροκίνητο choke.Το Rockster έχει λοιπόν, σαφώς λιγότερα sport χαρακτηριστικά απ’τα άλλα δύο μοντέλα. Είναι περισσότερο streetfighter στην εμφάνιση παρά στην οδήγηση και μάλλον αντιπαθεί τα πολλά γκάζια. Εχει όμως κάτι μαγικό: είναι BMW!
Aprilia Tuono 1000 R vs BMW R 1150 R Rockster vs Suzuki SV 1000 S