LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Διεθνή
Νέα R 1200 RT & R 1200 ST
Το R 1200 ST θα διαδεχθεί το R 1200 RS και θα έχει πιο σπορ προσανατολισμούς, ενώ η εμφάνισή του είναι ξεχωριστή, αν και θυμίζει κατιτί από Multistrada.
Οπως ήταν αναμενόμενο, η ΒΜW, μετά το νέο R 1200 GS, θα χρησιμοποιούσε τον boxer κινητήρα των 1200 κ.εκ. σε όλη τη σειρά R. Η αρχή έγινε με τα νέα R 1200 RT και R 1200 ST, που έκτος από νέο κινητήρα, φέρουν νέα στοιχεία πλαισίου, αλλά και ανανεωμένη αισθητική.
Οι μηχανικοί της BMW είχαν δηλώσει στην πρώτη παρουσίαση του R 1200 GS ότι ο κινητήρας μπορεί να αποδώσει μέχρι 130 ίππους. Στην περίπτωση των νέων RT και ST θα αποδίδει 110 ίππους.
H ΒMW δείχνει μια στροφή ως προς το σχεδιασμό και τις επιδόσεις των μοτοσικλετών της, και διατηρεί την πάγια τακτική της, που θέλει τους νέους κινητήρες που κατασκευάζει να τοποθετούνται επάνω στα υπάρχοντα μοντέλα της. Οπως συνέβη τις προηγούμενες χρονιές με τον boxer κινητήρα των 1150 κ.εκ., με τον οποίον η BMW φρόντισε να εξοπλίσει ολόκληρη τη σειρά R, έτσι συμβαίνει και τώρα με τον κινητήρα των 1200 κ.εκ. Η παρουσίαση του R 1200 GS έδειξε ότι η βαυαρική εταιρεία έχει τη διάθεση να κυνηγήσει τις επιδόσεις και τον ανταγωνισμό, καθώς το εν λόγω μοντέλο είχε να επιδείξει εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλό βάρος σε σχέση τόσο με τον ανταγωνισμό όσο και με τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Οι μοτοσικλέτες που ακολούθησαν το δρόμο της ανανέωσης είναι το R 1200 RT και το R 1200 ST, που όμως έχουν δεχθεί αλλαγές και σε άλλους τομείς, όπως αυτόν του πλαισίου και της εμφάνισης. Πιο συγκεκριμένα, το νέο RT, που έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στις 2 Δεκεμβρίου στο Motorshow της Bologna, είναι το πρώτο από την οικογένεια R που δέχεται το νέο κινητήρα, αλλά και τα καινοτόμα στοιχεία του πλαισίου, όπως το νέο, ενισχυμένο Paralever, αλλά και το επανασχεδιασμένο Telelever. Ανανεωμένη είναι και η εμφάνισή του, όμως, με τις απλές γραμμές και τις λείες επιφάνειες να χαρακτηρίζουν το σύνολο. Η ανακοίνωση των υπευθύνων της BMW ότι ο δικύλινδρος κινητήρας μπορεί να αποδώσει 130 άλογα, δείχνει να ευσταθεί, καθώς το νέο RT αποδίδει 110 ίππους, ενώ το βάρος του αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τα 260 κιλά. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει αξιόλογη οδική συμπεριφορά για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ υπερέχει σημαντικά στον τομέα της άνεσης, με την ηλεκτρική ζελατίνα, αλλά και τα πλαστικά, να προστατεύουν αποτελεσματικά από τον αέρα και τον καιρό. Από την άλλη, το R 1200 ST αποτελεί το διάδοχο του R 1200 RS, και όπως και ο προκάτοχός του, έτσι και αυτό, είναι το Sport Touring μοντέλο της οικογένειας. Το νέο R1200 ST θα διαθέτει νέα στοιχεία και επιδόσεις όπως του RT, με το βάρος του όμως να υπολογίζεται κάτω από τα 230 κιλά. Το SΤ έχει σύγχρονη εμφάνιση, με τα διπλά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, τις δυο αιχμηρές εισαγωγές του αέρα και τις διαφορετικών επιπέδων επιφάνειες. Με τις επιφάνειες διαφορετικών επιπέδων και με την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, υπόσχεται άνεση και προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης. Περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά για τα δύο αυτά μοντέλα δεν έχουν γίνει γνωστά από την BMW, οπότε αναμονή μέχρι το τέλος Ιανουαρίου που θα βγει στην αγορά το R 1200 RT, αλλά και την άνοιξη του 2005 οπότε και αναμένεται η έλευση του R 1200 ST.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ