Εντυπωσιακή η πρώτη δοκιμή του Marc Marquez με τη Νέα Ducati Panigale V2

Εντυπωσιακή η πρώτη δοκιμή του Marc Marquez με τη Νέα Ducati Panigale V2
4 Φωτογραφίες »

Απρόσμενη ιδέα για δοκιμή της νέας Ducati Panigale V2
Ισοφάρισε με 1:12,2 το ρεκόρ πίστας για τα supersport
Ευέλικτη, αποδοτική αλλά και άνετη η V2, σύμφωνα με το Marquez
Με περισσότερους ίππους και λιγότερα κιλά το αγωνιστικό μοντέλο

Απρόσμενη ιδέα για δοκιμή της νέας Ducati Panigale V2

Το 2025 ξεκίνησε με εντυπωσιακό τρόπο για τη Ducati, καθώς ο Marc Marquez, νέο μέλος της ιταλικής ομάδας, πραγματοποίησε την πρώτη του δοκιμή με τη νέα Panigale V2 2025. Όλα ξεκίνησαν από ένα απλό τηλεφώνημα για ευχές την περίοδο των Χριστουγέννων μεταξύ του Ισπανού αναβάτη και του CEO της Ducati, Claudio Domenicali. Ο Marquez είχε ήδη προγραμματίσει μια προπόνηση στην πίστα Aspar με το μοντέλο του 2024, όταν προέκυψε η ιδέα να δοκιμάσει το ολοκαίνουργιο μοντέλο του 2025, το οποίο και εν τέλει έκανε.
 

Ισοφάρισε με 1:12,2 το ρεκόρ πίστας για τα supersport

Το πιο αξιοσημείωτο στοιχείο της δοκιμής ήταν ότι ο Marquez οδήγησε μια εντελώς stock μοτοσυκλέτα δρόμου, την ίδια που χρησιμοποιούσε η εταιρεία για φωτογραφίσεις. Παρά το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα διέθετε όλο τον εξοπλισμό δρόμου ―φώτα, πολιτική εξάτμιση, καταλύτη και πλαϊνό σταντ― ο Marquez κατάφερε να σημειώσει χρόνο 1:12,2, ισοφαρίζοντας το ανεπίσημο ρεκόρ πίστας για την κατηγορία Supersport.
 

Ευέλικτη, αποδοτική αλλά και άνετη η V2, σύμφωνα με το Marquez

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Domenicali, ο Marquez έμεινε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τρία βασικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας: την ευελιξία, την άνεση και την απόδοση ισχύος. Το πιο εντυπωσιακό ήταν ότι πέτυχε τους ίδιους χρόνους με την αγωνιστική έκδοση του 2024, αλλά με λιγότερη προσπάθεια. Η ενθουσιώδης αντίδραση του Ισπανού πρωταθλητή και η άμεση προσαρμογή του στη νέα μοτοσυκλέτα προκάλεσαν έκπληξη και ικανοποίηση στην ομάδα της Ducati.
 

Με περισσότερους ίππους και λιγότερα κιλά το αγωνιστικό μοντέλο

Η αγωνιστική έκδοση της V2 του 2025 αναμένεται να είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή, με αυξημένη ιπποδύναμη στους 126 ίππους (από 120) και μειωμένο βάρος κατά 10 κιλά. Η επιτυχημένη πρώτη δοκιμή δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες για τις μελλοντικές επιδόσεις τόσο του Marquez όσο και του teammate του Francesco Bagnaia. Η φιλοσοφία της Ducati για μειωμένο βάρος αποδεικνύεται για άλλη μια φορά νικηφόρα στρατηγική, ενώ η νέα Panigale V2 φαίνεται να επιτυγχάνει τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.