Αλλη μια δύσκολη μέρα ξεκινά. 7: 30 ψώνια, 8:15 εφορία, 9:00 ραντεβού με το λογιστή… Πώς θα τα προλάβω όλα αυτά;… You should FLY!
Το νέο scooter της Piaggio έρχεται να δώσει την απάντηση, ικανοποιώντας τα αιτήματα για ασφαλή, άνετη και γρήγορη αστική μετακίνηση. Το μοντέλο των 125 κ.εκ. που τέθηκε στη διάθεση της συντακτικής ομάδας του περιοδικού, αποτελεί μέρος της νέας οικογένειας scooter που δημιούργησε ο ιταλικός κολοσσός υπό την ονομασία Fly. Με "φρέσκια" σχεδίαση και μικρές διαστάσεις, τα νέα αυτά μοντέλα απευθύνονται σε όσους αναζητούν ένα οικονομικό, όμορφο και ευέλικτο σύντροφο για τις μετακινήσεις στα "δύσβατα" και ασφυκτικά γεμάτα μονοπάτια της πόλης. Το νέο Fly 125 δεν στοχεύει στις υψηλές επιδόσεις, αλλά θα κερδίσει τη συμπάθεια του αγοραστικού κοινού με την αξιοπιστία και την ευκολία χειρισμών του. Οι υπεύθυνοι της Piaggio έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στον τομέα της σχεδίασης και το αποτέλεσμα τούς δικαιώνει. Κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο, που, χωρίς να προσπαθεί να εντυπωσιάσει με τεχνολογία αιχμής ή φουτουριστική εμφάνιση, θα καταφέρει να κάνει ευκολότερη τη ζωή του αναβάτη του και σίγουρα αυτό θα εκτιμηθεί από τους γνώστες της κατηγορίας.
Ολα στη σωστή θέση
Το νέο scooter της Piaggio έρχεται να δώσει την απάντηση, ικανοποιώντας τα αιτήματα για ασφαλή, άνετη και γρήγορη αστική μετακίνηση. Το μοντέλο των 125 κ.εκ. που τέθηκε στη διάθεση της συντακτικής ομάδας του περιοδικού, αποτελεί μέρος της νέας οικογένειας scooter που δημιούργησε ο ιταλικός κολοσσός υπό την ονομασία Fly. Με "φρέσκια" σχεδίαση και μικρές διαστάσεις, τα νέα αυτά μοντέλα απευθύνονται σε όσους αναζητούν ένα οικονομικό, όμορφο και ευέλικτο σύντροφο για τις μετακινήσεις στα "δύσβατα" και ασφυκτικά γεμάτα μονοπάτια της πόλης. Το νέο Fly 125 δεν στοχεύει στις υψηλές επιδόσεις, αλλά θα κερδίσει τη συμπάθεια του αγοραστικού κοινού με την αξιοπιστία και την ευκολία χειρισμών του. Οι υπεύθυνοι της Piaggio έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στον τομέα της σχεδίασης και το αποτέλεσμα τούς δικαιώνει. Κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο, που, χωρίς να προσπαθεί να εντυπωσιάσει με τεχνολογία αιχμής ή φουτουριστική εμφάνιση, θα καταφέρει να κάνει ευκολότερη τη ζωή του αναβάτη του και σίγουρα αυτό θα εκτιμηθεί από τους γνώστες της κατηγορίας.
Αξιοπιστία και οικονομία πάνω από όλα
To Fly χρησιμοποιεί τον τετράχρονο κινητήρα Leader της εταιρείας, με κεφαλές δύο βαλβίδων και ψύξη με βεντιλατέρ, ο οποίος καλύπτει τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 2 που ορίζουν τα όρια εκπομπής καυσαερίων και θορύβου.
Αποδίδει 10,3 ίππους με ροπή 0,98 kgm και διακρίνεται για την αθόρυβη λειτουργία του.
Οι επιδόσεις του μπορούν να χαρακτηριστούν μέτριες, αλλά αυτό που μετράει περισσότερο σε ένα δίκυκλο πόλης είναι η αξιοπιστία και η οικονομία, τομείς που τα καταφέρνει πολύ καλά.
Προσεγμένο και με χώρους
Η ποιότητα κατασκευής του Fly βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία. Τα πλαστικά τμήματα κουμπώνουν σωστά χωρίς να παρουσιάζουν τριγμούς. Ο πίνακας οργάνων, αν και λιτός, είναι κομψά σχεδιασμένος και ευανάγνωστος. Πόντους στον τομέα της ποιότητας δίνουν οι δύο αποθηκευτικοί χώροι. Ο ένας κάτω από τη σέλα, που χωράει ένα full-face κράνος, και ο άλλος στην ποδιά, που θα φανεί χρήσιμος για την αποθήκευση μικροαντικειμένων.
Ηρεμία, τάξη και ασφάλεια
Από την πρώτη κιόλας επαφή, το Fly δείχνει οικείο και αυτό οφείλεται κατά βάση στη σωστά σχεδιασμένη θέση οδήγησης. Ο κινητήρας παίρνει σχετικά εύκολα μπροστά και χαρακτηρίζεται για την αθόρυβη λειτουργία του, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που μοιάζει με ηλεκτρικός! Η απόδοσή του σίγουρα δεν αποτελεί το δυνατό του σημείο, αλλά ας μην ξεχνάμε πως ο στόχος σε ένα δίκυκλο πόλης δεν είναι το κυνήγι των επιδόσεων, αλλά η ευελιξία και η οικονομία. Σε αυτούς τους τομείς, το νέο scooter τα καταφέρνει εξαιρετικά. Οι διαστάσεις του είναι θα λέγαμε ιδανικές και του επιτρέπουν να χωράει παντού, ενώ οι επιτόπιοι ελιγμοί είναι πραγματικά παιχνιδάκι. Ενα ακόμα πλεονέκτημά του είναι η αποθηκευτική ικανότητα, καθώς πέραν του χώρου κάτω από τη σέλα, υπάρχει ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι, ένας χρήσιμος γάντζος μπροστά από τη σέλα, ενώ το πάτωμα είναι επίπεδο διευκολύνοντας επίσης την τοποθέτηση αντικειμένων. Ο φυσικός χώρος του Fly δεν είναι άλλος από το κέντρο της πόλης, όπου θα καταφέρει να περάσει με περίσσια χάρη και ευκολία ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα τετράτροχα, υποβοηθούμενο από το χαμηλό του βάρος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, αλλά και τη σχεδίαση των καθρεπτών του, που είναι τοποθετημένοι ψηλά και δεν βρίσκουν στα αυτοκίνητα. Στα πλεονεκτήματα του scooter θα πρέπει να προστεθεί και η κατανάλωσή του, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής έκαιγε 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ θα πρέπει να συνυπολογιστεί πως έκανε αρκετά χιλιόμετρα στην εθνική οδό, κάτι που συνεπάγεται οδήγηση με τέρμα γκάζι. Το πλαίσιο καταφέρνει να αντεπεξέρχεται στις δυσκολίες, προσδίδοντας ευστάθεια στο scooter ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του. Σε ελαφρά κατωφέρεια, η βελόνα του κοντέρ άγγιξε τα 110 χλμ./ώρα και η επαφή με το οδόστρωμα ήταν πολύ ικανοποιητική, χωρίς να παρουσιάζονται ταλαντώσεις που θα τρόμαζαν τον αναβάτη. Στον τομέα των αναρτήσεων χαλάει λίγο η εικόνα, καθώς είναι αρκετά σκληρές και σε συνδυασμό με τους τροχούς 12 ιντσών, έχουν ως αποτέλεσμα το Fly να "κοπανάει" στις λακκούβες και τις ανωμαλίες του εδάφους.
Ακόμα μια τίμια
Η Piaggio αποτελεί αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο κατασκευαστή scooter στον κόσμο και είναι φυσικό κάθε νέο μοντέλο της να αξίζει της προσοχής του αγοραστικού κοινού. Το νέο Fly, στηριζόμενο στις μικρές του διαστάσεις και στον αξιόπιστο κινητήρα του, θα βολέψει στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, προσφέροντας άνεση και ασφάλεια. Κάποιες μικρές ενστάσεις που έχουμε, αφορούν τον τομέα των επιδόσεων, χωρίς πάντως το πρόβλημα να είναι τόσο έντονο ώστε να αλλάξει την καλή εικόνα που σχηματίσαμε για το Fly 125.