LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ninja: η εισβολή
Οδηγώντας
Sprinter μεγάλων αποστάσεων
Μέσα στην πυκνή κίνηση της πόλης, το νέο Atlantic θα κινηθεί πολύ άνετα, χρησιμοποιώντας το πολύ δυνατό κινητήρα του για να περάσει τη slim σιλουέτα του ανάμεσα από τις γραμμές των αυτοκινήτων, με χαρακτηριστική ευκολία. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και το σύστημα integral braking, το οποίο ενεργεί στα δύο πιστόνια του πίσω φρένου και σε ένα εκ των τριών μπροστά, με το πάτημα της αριστερής μανέτας. Η δύναμη στο φρενάρισμα έτσι είναι δεδομένη, ενώ η αίσθηση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Στις μικρές ταχύτητες και στα φρεναρίσματα πανικού θα σταματήσετε ομαλά, ενώ στα "πολλά" θα εμπιστευτείτε τα φρένα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Το πλαίσιο δείχνει να είναι όσο ελαστικό χρειάζεται, έτσι ώστε να λειτουργεί μεταξύ της άνεσης και της σπορ συμπεριφοράς εύκολα, ενώ νιώθεις ότι μπορείς να "ρίχνεις" το ελαφρύ σύνολο από τη μία μεριά του δρόμου στην άλλη, όλη μέρα! Εκεί όμως που δείχνει τον πραγματικό του εαυτό, είναι στις διαδρομές με ανοιχτές καμπές και με μικρές ευθείες, όπου πραγματικά θα το ευχαριστηθείτε. Αν μάλιστα η άσφαλτος έχει την ίδια ποιότητα με αυτή στην οποίαν κινούμασταν εμείς, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα. Το Sprint θα επιταχύνει άμεσα στα βίαια ξεσπάσματα του δεξιού καρπού, ενώ δεν θα διστάσει να ξύσει τις ποδιές του με κάθε ευκαιρία (αν και σε αυτά τα όρια θα χρειαστεί λίγη προσπάθεια παραπάνω). Δεν υπάρχει κανένας λόγος, λοιπόν, να μην το δοκιμάσετε, καθώς το μπροστινό δίνει πολύ καλές πληροφορίες και αρκετές δόσεις εμπιστοσύνης. Εδώ, ωστόσο, κρατάμε και μια επιφύλαξη μέχρι την πρώτη δοκιμή επί ελληνικής… ασφάλτου! Οι πολύ ψηλοί ίσως να το ευχαριστηθούν περισσότερο, καθώς για να οδηγήσουν γρήγορα είναι αναγκασμένοι να υιοθετήσουν στιλ… supermotard ή supersport, βγάζοντας όλο το πόδι ή το γόνατο στις στροφές, λόγω κοντού τιμονιού. Στις πολύ κλειστές στροφές, αλλά και στις ευθείες, τον πρώτο λόγο έχει η στιβαρότητα, η οποία δεν αφήνει το Sprint να παρεκκλίνει της πορείας του, ωθώντας έτσι τον αναβάτη για λίγο περισσότερο… χουλιγκανισμό. Πάντως, στην έξοδο από τις φουρκέτες με το γκάζι αρκετά ανοιχτό, η νέα και ανανεωμένη πίσω ανάρτηση έδειχνε να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στη δύναμη του κινητήρα, τραντάζοντας το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας. Τίποτα το ανησυχητικό, όμως, δεν συμβαίνει, καθώς οι γραμμές που διαλέγει ο αναβάτης μένουν ως έχουν. Η γεύση που μένει στο στόμα μετά από σχεδόν μία ημέρα επάνω στο Sprint είναι πολύ… γλυκιά, καθώς πρόκειται για ένα αρκετά άνετο scooter με περίσσια δύναμη για μονοκύλινδρο σύνολο, ενώ το όλο στήσιμο απευθύνεται κυρίως σε εκείνους που δεν θα διστάσουν να πιέσουν τη μοτοσικλέτα, περνώντας έτσι στο πιο σπορ μέρος του φάσματος.

 
 Aprilia Atlantic 500 Sprint
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λίγα λόγια για το Monte Carlo
Το ταξίδι
To μοντέλο
Η παρουσίαση
Σχεδίαση / Θέση οδήγησης / Χώροι
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ