LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Eνα βήμα μπροστά
Κινητήρας
Πιο εύστροφος και ελαφρύτερος
moto guzzi -
Τυπικό μουντό τοπίο στους λόφους της πανέμορφης Τοσκάνης. Εδώ, η Breva βρίσκεται στο στοιχείο της.
Η πιο εμφανής αλλαγή πάνω στον κινητήρα της Breva, είναι η τοποθέτηση της γεννήτριας ανάμεσα στους κυλίνδρους και όχι πίσω από αυτούς όπως ήταν πριν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το ύψος του κινητήρα να έχει μειωθεί κατά 4 εκατοστά, βελτιώνοντας έτσι την κατανομή βάρους της μοτοσικλέτας. Η νέα γεννήτρια έχει μεγαλύτερη ισχύ (540Watt) και τίθεται αυτόματα εκτός λειτουργίας για εξοικονόμηση καυσίμων και ωφέλιμης ισχύος του κινητήρα. Προχωρώντας προς τα "εσώψυχα" του V90, συναντάμε δύο νέες μπιέλες. Το βάρος τους έχει μειωθεί κατά 10% και συνεπακόλουθα έχουν μειωθεί οι κραδασμοί και έχει αυξηθεί η ευστροφία. Τα έμβολα είναι και αυτά ελαφρύτερα και κοντύτερα, με διαφορετικές φούστες και με ξανασχεδιασμένα και ελαφρύτερα ελατήρια. Επίσης, η λίπανση των πίρων είναι πιο αποτελεσματική. Ωστόσο, οι αλλαγές στον κινητήρα της νέας Breva δεν σταματούν εδώ. Βαλβίδες που ελέγχονται από σερβομοτέρ, αντί για choke, κάνουν την εκκίνηση του μοτέρ πολύ ευκολότερη όταν αυτό είναι κρύο, ενώ σταθεροποιούν το ρελαντί και μειώνουν τους εκπεμπόμενους ρύπους. Στο σύστημα τροφοδοσίας, τα μπεκ του ψεκασμού έχουν τοποθετηθεί όσο το δυνατόν κοντύτερα στις βαλβίδες εισαγωγής για καλύτερη και πιο άμεση απόκριση. Στις κυλινδροκεφαλές υπάρχουν πλέον και δύο νέες μεταλλικές φλάντζες καύσης. Επίσης, τα μπουζί έχουν γίνει δύο (ανόμοια μεταξύ τους), ενώ και οι βαλβίδες έχουν βελτιωθεί, εξασφαλίζοντας καλύτερη συμπίεση, αλλά και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Μια ακόμη εμφανής οπτική αλλαγή, είναι το κάτω μέρος του κινητήρα. Η λεκάνη των λαδιών, το σύστημα κυκλοφορίας τους, αλλά και η υποδοχή του φίλτρου λαδιού, έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Το φίλτρο είναι πλέον εξωτερικό και η πρόσβαση σε αυτό είναι φυσικά ευκολότερη. Αποτέλεσμα όλων των προηγούμενων; Λιγότεροι κραδασμοί, βελτιωμένη απόδοση, καλύτερη καύση και μειωμένοι ρύποι. Παράλληλα όμως με όλες τις προηγούμενες βελτιώσεις, απαραίτητη κρίθηκε και η αντικατάσταση του κιβωτίου ταχυτήτων. Στην παρουσίαση της Breva, οι υπεύθυνοι της Moto Guzzi αναφέρθηκαν πολλές φορές σε αυτό. Η καινούργια σχεδίασή του δε, έχει μειώσει το συνολικό βάρος κατά 2 κιλά. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο 6άρι κιβώτιο είναι αθόρυβο, ακριβές, θετικό σε όλες τις αλλαγές και δεν υστερεί έναντι του ανταγωνισμού. Μετά την παρουσίαση της Breva, μάλιστα, μπορούμε να τα επιβεβαιώσουμε κι εμείς.

 
 Moto Guzzi Breva 1100
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Σύστημα μετάδοσης
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ