Το νέο GS 500 F έβγαλε ξανά τα ρούχα του για να υπενθυμίσει και εμφανισιακά το παρελθόν του. Με την αξιοπιστία του πολυδοκιμασμένου μοτέρ, τη νέα, προσεγμένη, γυμνή του εμφάνιση και με ακόμα χαμηλότερη τιμή από τη έκδοση με φέρινγκ.
Το GS 500 είναι μια street μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού, που αισίως διανύει την τέταρτη δεκαετία παραγωγής της. Η περσινή ανανέωση που έκανε η Suzuki στο GS 500 F, εκσυγχρονίζοντάς το κατά κάποιο τρόπο και εξοπλίζοντάς το με φέρινγκ, είχε ως σκοπό τη μοντέρνα εμφάνισή του, με σαφή σχεδιαστική αναφορά στα μεγαλύτερα sport μοντέλα της εταιρείας. Η συνταγή μάλλον πέτυχε και η Suzuki συνέχισε την παραγωγή και στο γυμνό μοντέλο, το οποίο κατασκευάζεται στην Ισπανία και θυμίζει το GS 500 του παρελθόντος, αν και είναι λίγο πιο "αγριεμένο". Βέβαια, μπορεί αυτή η κατά κάποιο τρόπο αγριάδα της εμφάνισής του περιορίζεται μόνο εκεί, ωστόσο, η μοτοσικλέτα δεν είναι κάποιο "κακό" streetfighter, αλλά ένα πρακτικό, καθημερινό μηχανάκι. Η χρήση για την οποία προορίζεται παραμένει ίδια: απεριόριστες διαδρομές στην πόλη, με ισχυρό του προσόν την ευκινησία λόγω των διαστάσεων του και την "ελαφριά" ξεκούραστη αίσθηση που αφήνει κατά την οδήγηση. Το νέο μοντέλο όμως δεν σταματά μόνο εκεί, καθώς είναι ικανό να μετακινήσει ξεκούραστα και με ικανοποιητικές επιδόσεις τους δύο αναβάτες του στις εκτός των τειχών, κοντινές και όχι μόνο, εκδρομικές εξορμήσεις τους. Οι επιδόσεις του μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, αλλά ικανοποιούν απόλυτα, αν αναλογιστεί κανείς γιατί ακριβώς είναι φτιαγμένο το GS, καθώς και τα λεφτά που κοστίζει.