LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Xciting-Power!
Σχεδίαση-εξοπλισμός
Εντυπωσιακή
kymco, kymco xciting 500 - Η Kymco έρχεται να δηλώσει ξανά το
Οι μανέτες ρυθμίζονται σε 4 θέσεις. Ο διακόπτης των αλάρμ θα δυσκολέψει.
Το μεγάλο scooter δείχνει ότι έχει σχεδιαστεί ακριβώς για να είναι… μεγάλο! Η ογκώδης μετωπική επιφάνεια με τη μεγάλη ζελατίνα (η οποία, παρεμπιπτόντως, ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με 7 εκατοστά διαφορά) είναι το σημείο που κάνει το Kymco να ξεχωρίζει αμέσως. Οι μεγάλοι καθρέπτες εξέχουν αρκετά, ωστόσο, αν και όταν χρειαστεί, διπλώνουν, μειώνοντας έτσι το συνολικό πλάτος των 815 χιλ. Το σεβαστών διαστάσεων μπροστινό φτερό αποτελείται από δύο κομμάτια, ένα μπροστά από το πιρούνι που καλύπτει μεγάλο μέρος του τροχού και ένα μικρότερο πίσω από το πιρούνι που προστατεύει το ψυγείο από νερά και λάσπες. Τρία είναι τα φωτιστικά σώματα στη μάσκα, τα οποία περιβάλλονται συνολικά από 5 εισαγωγές αέρα και από τα φλας που είναι ενσωματωμένα επάνω της. Η μεγάλη σέλα θα χωρέσει πολύ άνετα δύο αναβάτες, ενώ για τον οδηγό υπάρχει κόψιμο στο σημείο των μηρών για να φτάνουν τα πόδια του ευκολότερα κάτω. Η πλατούλα του οδηγού ρυθμίζεται σε 3 θέσεις με μοχλό κάτω από τη σέλα, ενώ ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του ένα ζευγάρι από τις μεγαλύτερες χειρολαβές που έχετε συναντήσει ποτέ σας! Η μεγάλη ποδιά μπορεί ναι μεν να κρατήσει… καθαρό τον οδηγό, η σχεδίασή της όμως θα δυσκολέψει τους ψηλούς, οι οποίοι θα θελήσουν να τεντώσουν τα πόδια τους πατώντας στο επικλινές σημείο της. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται πλάγιο και κεντρικό σταντ, το οποίο όμως βρίσκεται πολύ κοντά στο καπάκι του κινητήρα, δυσκολεύοντας κάπως στο πάτημα. Κοιτάζοντας το Xciting από μπροστά θα δείτε ότι ο κινητήρας, αλλά και το τεράστιο τελικό της εξάτμισης, εξέχουν αρκετά από την ποδιά, ενώ από τη θέση στην οποία βρίσκονται, θα συμπέραινε κανείς ότι θα ακουμπάνε στα αυτοκίνητα με το παραμικρό, κάτι όμως το οποίο δεν συμβαίνει στην πράξη. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης το χειρόφρενο, το οποίο βρίσκεται κάτω από την τάπα βενζίνης, καθώς και το έξυπνο σύστημα που καλύπτει μαγνητικά την είσοδο της κλειδαριάς. Τα όργανα είναι όμορφα και πλήρη, ενώ φωτίζονται αρκετά καλά τη νύχτα. Οι διακόπτες επίσης βρίσκονται ακριβώς εκεί που πρέπει, με μοναδική εξαίρεση εδώ τη θέση του διακόπτη των αλάρμ. Μελανό σημείο στην όλη σχεδίαση αποτελεί ο σχετικά μικρός χώρος κάτω από τη σέλα, όπου θα χωρέσουν μόνο ένα full-face κράνος και ορισμένα πολύ μικρά αντικείμενα. Βέβαια, υπάρχουν άλλα δύο μικρά ντουλαπάκια, τα οποία όμως δεν ικανοποιούν σε ένα scooter τέτοιου όγκου, όπου αναμενόταν τουλάχιστον κάτι πολύ καλύτερο όσον αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους! Κάπου εδώ, όμως, θα πρέπει να αναφερθούμε και στην εκπληκτικά καλή ποιότητα κατασκευής του Xciting. Τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν ακούγεται, η συναρμολόγηση κυμαίνεται σε άριστα επίπεδα, ενώ η βαφή δείχνει να είναι απλά άψογη.

 
 Kymco Xciting 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση-εξοπλισμός
Κινητήρας
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ