Το πιο δύσκολο πράγμα όταν καλείσαι να γράψεις για ένα Harley, συνεχίζει να συνοψίζεται σε μία και μοναδική ερώτηση προς το μοτοσικλετιστικό… εαυτό σου: "Να το αντιμετωπίσω σαν άλλο ένα μοντέλο ή σαν ένα Harley;". Αυτός που θα απαντήσει σωστά, θα είναι και εκείνος που θα έχει "πιάσει" το νόημα πίσω από τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας! Εμείς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και τα δύο.
Υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν ότι τα βασικά μοντέλα (συνήθως αυτά με μικρότερο κυβισμό και επιδόσεις) στη λίστα μιας εταιρείας, είναι συνήθως και τα πιο διασκεδαστικά. Αυτά δηλαδή τα οποία θα σου δώσουν τις περισσότερες πληροφορίες και θα σου αφήσουν τις καλύτερες εμπειρίες. Για ορισμένες εταιρείες αυτό μπορεί να μην είναι αλήθεια, για τη Harley όμως μάλλον ισχύει.
Τουλάχιστον, με αυτό το αίσθημα αφήσαμε τη βασικότερη έκδοση του φθηνότερου μοντέλου της Harley, αφού πρώτα "παίξαμε" μαζί με τα 883 κυβικά του για περίπου μία εβδομάδα. Μπορεί ναι μεν το Sportster να είναι το μικρότερο σε κυβισμό και σε μέγεθος από τα υπόλοιπα αδελφάκια του, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επισκιάσει το γεγονός ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό Harley. Μάλιστα, θα μπορούσε κανείς να πει ότι το 883 αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να "μπεις" στον κόσμο της Harley, αφού μικρό σε μέγεθος σημαίνει εύκολο στην οδήγηση, ενώ φθηνό σε τιμή, προσιτό σε όλους. Ο μικρός δε κυβισμός του, συνεπάγεται χαμηλότερο βάρος και κατανάλωση (σε σχέση πάντα με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας).
Με λίγα λόγια, αν πάντα θέλατε να ξεκινήσετε με ένα Harley, αλλά μέχρι στιγμής δεν σας το επέτρεπε η… τσέπη σας, ίσως τώρα να είναι η ευκαιρία.