LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Basic Harley!
Οδηγώντας
Ατενίζοντας τη… route 66!
Η οδήγηση ενός Harley αποτελούσε πάντα ξεχωριστή εμπειρία για οποιονδήποτε, όχι μόνο επειδή η αμερικάνικη εταιρεία έχει καταφέρει να παράγει μοντέλα που απευθύνονται στο "δικό" της κοινό, αλλά και επειδή έχει κάνει όλους τους υπόλοιπους να θέλουν να εμπλουτίσουν τη συλλογή τους με ένα από αυτά, όσο παλιό κι αν είναι. Το Sportster δεν ξεφεύγει από αυτά τα πρότυπα και καλά κάνει βέβαια, καθώς απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν να πάρουν μία πρώτη γεύση από αυτά που έχει να προσφέρει το αμερικάνικο όνειρο. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η μεγαλύτερη αλλαγή έχει γίνει στις βάσεις του κινητήρα, ο οποίος εδράζεται πλέον επάνω σε λάστιχα προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι κραδασμοί. Η εταιρεία μπήκε επίσης στον κόπο να ενισχύσει κάπως το πλαίσιο, εξαφανίζοντας με αυτό τον τρόπο όσο το δυνατόν περισσότερες ελαστικότητες. Ετσι, δημιουργήθηκε ένα σύνολο που είναι πιο πολιτισμένο από τις τελευταίες δύο γενιές και αρκετά εύκολο στην οδήγηση, ένα σύνολο που δεν θα τρομάξει στις στροφές και δεν θα στείλει τη μέση σας για… ρεκτιφιέ! Πώς είναι όμως στο δρόμο; Αυτό εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις! Ορισμένοι συνάδελφοι πιστεύουν ότι ακόμα και τώρα η αίσθηση που σου αφήνει, θυμίζει… τρακτέρ, αλλά αυτοί, ούτως ή άλλως, δεν πρόκειται ποτέ να ανέβουν σε κάτι που δεν έχει κλιπόν! Το Harley (ή τα Harley), λοιπόν, δεν είναι για αυτούς! Το Sportster θέλει ήρεμες και χαλαρές βόλτες μέσα στην πόλη, με τον κινητήρα να κινείται λίγο πιο πάνω από το ρελαντί του, ενώ οι extreme καταστάσεις καλό θα ήταν να μην ξεπεράσουν την ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Μέχρι εκεί εμφανίζεται αρκετά σταθερό, με μεγάλα περιθώρια κλίσεων στις στροφές, χωρίς να είναι ιδιαίτερα κουραστικό. Η πρώτη σχέση έχει αρκετό τράβηγμα και είναι τόσο μακριά που σπάνια θα χρειαστείτε άλλη μέσα στην κίνηση. Το τιμόνι είναι ελαφρύ βοηθώντας στους ελιγμούς, αλλά η κάστερ είναι μεγάλη και χρειάζεται να εξοικειωθείτε μαζί της. Η γεωμετρία του 883 είναι σχετικά αργή και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προγραμματίσετε τις κινήσεις σας πριν φτάσετε στο… σημείο χωρίς επιστροφή! Διαγράψτε την πορεία σας από νωρίς και το Harley θα γείρει μπαίνοντας στη στροφή χωρίς πρόβλημα. Αν προσπαθήσετε να διορθώσετε μέσα της, θα υπακούσει, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο θα περιμένατε. Τα φρένα θέλουν και αυτά χαλαρή… διάθεση και προγραμματισμό. Ο μονός δίσκος μπροστά δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στην προσπάθειά του να σταματήσει τη μοτοσικλέτα, ενώ ο πίσω εμφανίζεται δυνατότερος και πιο αποτελεσματικός. Ολα αυτά, όμως, όσο τα πράγματα κινούνται στους ρυθμούς που αναφέραμε παραπάνω.

 
 Harley Davidson Sportster XL883
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
The Sportster Family
Εμφάνιση
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ