Γνωστός εδώ και 5 χρόνια για την αξιοπιστία του και τη φιλικότητά του.
Η αλήθεια είναι ότι αν η Suzuki εξόπλιζε το DRZ με τον κινητήρα της έκδοσης Ε, και όχι με αυτόν της έκδοσης S, το αποτέλεσμα θα ήταν τουλάχιστον εκρηκτικό. Και αυτό γιατί οι προοπτικές που έχει η μοτοσικλέτα (SM), είναι πολύ περισσότερες από αυτές που παρέχει ο κινητήρας της. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, μπορείς να καταλάβεις ότι το γκάζι που έχεις στη διάθεσή σου είναι απόλυτα ελεγχόμενο, αλλά όχι και το κορυφαίο. Χαμηλά, η απόδοση κάνει μικρή "κοιλιά", αλλά βελτιώνεται αισθητά στις μεσαίες στροφές. Δούλεμα και φιλικότητα είναι υποδειγματικές και η τελική γεύση που μένει, είναι σχεδόν πάντα γλυκιά. Και λέμε σχεδόν, γιατί "λίγο" ακόμα γκάζι θα ήταν πραγματικά ευπρόσδεκτο. Βασικός υπαίτιος είναι το μεγάλο τελικό, που δυστυχώς καταφέρνει και φιμώνει αρκετά τον κινητήρα. Ωστόσο, όσοι τα βράδια κοιμούνται ανήσυχοι, μπορούν να ελπίζουν για τους χαμένους ίππους. Ο κινητήρας του SM έχει τα φόντα του E, και εύκολα μπορεί να γίνει σαν και αυτόν. Το κιβώτιο είναι άψογο, ενώ ο συμπλέκτης ακριβής και γρήγορος.