Προηγμένη τεχνολογία, αλλά χαμηλές επιδόσεις για το ψεκαστό μοτέρ.
Το Zoomer εφοδιάζεται με προηγμένο τετράχρονο, υδρόψυκτο κινητήριο σύνολο, με τέσσερις βαλβίδες. Η χωρητικότητά του βρίσκεται στα 49,9 κ.εκ., με διάμετρο x διαδρομή 38x44 χιλ. και συμπίεση στο 12:1, ενώ η μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω ιμάντα και αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη. Την τροφοδοσία με καύσιμο αναλαμβάνει ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI, καθιστώντας το Zoomer το πρώτο ψεκαστό scooter της Honda στα 50 κ.εκ. που κάνει την εμφάνισή του στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ παράλληλα στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται καταλύτης και αισθητήρας "λ". Οι παραπάνω επιλογές έχουν ως αποτέλεσμα τo Zoomer, αφ' ενός να πληροί τις προδιαγραφές Εuro II, αφ' ετέρου να τα καταφέρνει περίφημα στον τομέα της κατανάλωσης, η οποία δεν ξεπερνά τα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Οι επιδόσεις του τετράχρονου μοτέρ σίγουρα δεν συγκαταλέγονται στα πλεονεκτήματα του μικρού scooter, καθώς οι 4 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και τα 0,46 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. που παράγει, καταφέρνουν να κινήσουν το σύνολο των 84 κιλών απλά αξιοπρεπώς.