Οσο πιο πολύ περιεργαζόταν το Spider-Max ο c. Kirk, τόσο διαπίστωνε ότι εμφανισιακά του θύμιζε το Enterprise. Τα πλαστικά τμήματα καλύπτουν όλη τη μοτοσικλέτα και την κάνουν να δείχνει τεράστια. Ο σχεδιασμός τους είναι σύγχρονος και εντυπωσιακός, με αρκετές γωνίες και προσεγμένη βαφή. Γενικά, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και όλα μοιάζουν να είναι τοποθετημένα με τάξη και ιδιαίτερη προσοχή. Η σέλα είναι υπερ-αναπαυτική και ο αναβάτης δεν πρόκειται να κουραστεί με τίποτα. Ο συνεπιβάτης θα εκτιμήσει δεόντως το πλούσιο αφρώδες υλικό της και θα νιώσει ότι βρίσκεται στην πολυθρόνα του σπιτιού του. Επιπλέον, οι χειρολαβές θα τον βοηθήσουν να στηριχτεί με ασφάλεια. Ο αποθηκευτικός χώρος που βρίσκεται κάτω από τη σέλα, θα χωρέσει δύο full face κράνη με προσεκτική τοποθέτηση ή μία ευμεγέθη βαλίτσα (αν και θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μεγάλος αναλογικά με τον όγκο του SpiderMax). Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι υπάρχει και υποδοχή για φορτιστή κινητού τηλεφώνου. Κάτω από το τιμόνι βρίσκεται ένα ακόμα πρακτικό ντουλαπάκι για μικροπράγματα, απ' όπου παρέχεται πρόσβαση στις ασφάλειες και στην τάπα του ψυγείου. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών με ελαστικά 120/80-16 εμπρός και 150/70-16 πίσω. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει επίσης στον πίνακα οργάνων, που κερδίζει τις εντυπώσεις με το γύρισμα του κλειδιού. Ο φωτισμός του είναι υπέροχος το βράδυ και διαθέτει ένα σωρό λειτουργίες, οι οποίες όμως για να αναφερθούν αναλυτικά χρειάζεται όλο το τετρασέλιδο! Ενδεικτικά, μερικές από αυτές είναι: η αναλογική και ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας, το ψηφιακό στροφόμετρο, ο δείκτης θερμοκρασίας περιβάλλοντος και κινητήρα, ο μερικός χιλιομετρητής, η ένδειξη ισχύος της μπαταρίας, η ένδειξη για τα χιλιόμετρα που απομένουν μέχρι το service, κ.ά.