LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Enterprise
Πλαίσιο/ Αναρτήσεις/ Φρένα
Στιβαρό και ασφαλές
malaguti - Φαίνεται ότι ο captain James Kirk κουράστηκε από τις συνεχείς περιπλανήσεις στο διάστημα και αποφάσισε να αφήσει για μερικές μέρες τα καθήκοντά του στο Enterprise. Οπως ήταν φυσικό, διάλεξε την πιο όμορφη γωνιά του διαστήματος για να χαρεί τις λιγοστές μέρες των διακοπών του. Το μόνο πρόβλημα που παρουσιάστηκε, ήταν ο τρόπος με τον οποίον θα μετακινούταν και θα έβλεπε τα αξιοθέατα.
Στιβαρότητα και σταθερότητα χαρακτηρίζουν το SpiderMax σε ανοιχτές διαδρομές.
Το μάτι του captain συνέχισε να περιεργάζεται το SpiderMax και μπόρεσε με τη βοήθεια ενός μηχανήματος x-ray, να δει κάτω από τον όγκο των πλαστικών. Μόλις διαπίστωσε ότι το πλαίσιό του ήταν αλουμινένιο, έμεινε έκπληκτος. Η τεχνολογία street μοτοσικλετών περνάει πλέον και στα scooter, αφού το πλαίσιο είναι αλουμινένιο περιμετρικό και ως εκ τούτου αρκετά στιβαρό, και το πίσω μέρος κατασκευασμένο από ατσάλι. Μία πρωτοποριακή κίνηση από την Malaguti, που θα δείξει το δρόμο και στους υπόλοιπους κατασκευαστές στο μέλλον. Προχωρώντας στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ. και διαδρομής 120 χιλ. Μάλιστα, το πιρούνι αγκαλιάζουν σφιχτά δύο πλάκες, σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές που έχουν μόνο μία. Πίσω υπάρχουν δύο υδραυλικά αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους και έχουν διαδρομή 75 χιλ. Τον τομέα της επιβράδυνσης αναλαμβάνουν δύο διπλά δισκόφρενα 270 χιλ. με δαγκάνες δύο εμβόλων μπροστά και ένα δισκόφρενο 260 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω. Σημαντική είναι επίσης η ύπαρξη συστήματος integral. Με το πάτημα της αριστερής μανέτας ενεργοποιείται το πίσω δισκόφρενο και μία δαγκάνα από το εμπρός. Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο τα εμπρός δισκόφρενα. Το επιθυμητό αποτέλεσμα έρχεται με το πάτημα και των δύο μανετών, όπου η δύναμη κατανέμεται ομοιόμορφα και η επιβράδυνση είναι άμεση.

 
 Malaguti SpiderMax GT500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση/ Εξοπλισμός
Κινητήρας
Πλαίσιο/ Αναρτήσεις/ Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ