Στιβαρότητα και σταθερότητα χαρακτηρίζουν
το SpiderMax σε ανοιχτές διαδρομές.
Το μάτι του captain συνέχισε να περιεργάζεται το SpiderMax και μπόρεσε με τη βοήθεια ενός μηχανήματος x-ray, να δει κάτω από τον όγκο των πλαστικών. Μόλις διαπίστωσε ότι το πλαίσιό του ήταν αλουμινένιο, έμεινε έκπληκτος. Η τεχνολογία street μοτοσικλετών περνάει πλέον και στα scooter, αφού το πλαίσιο είναι αλουμινένιο περιμετρικό και ως εκ τούτου αρκετά στιβαρό, και το πίσω μέρος κατασκευασμένο από ατσάλι. Μία πρωτοποριακή κίνηση από την Malaguti, που θα δείξει το δρόμο και στους υπόλοιπους κατασκευαστές στο μέλλον. Προχωρώντας στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ. και διαδρομής 120 χιλ. Μάλιστα, το πιρούνι αγκαλιάζουν σφιχτά δύο πλάκες, σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές που έχουν μόνο μία.
Πίσω υπάρχουν δύο υδραυλικά αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους και έχουν διαδρομή 75 χιλ. Τον τομέα της επιβράδυνσης αναλαμβάνουν δύο διπλά δισκόφρενα 270 χιλ. με δαγκάνες δύο εμβόλων μπροστά και ένα δισκόφρενο 260 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω. Σημαντική είναι επίσης η ύπαρξη συστήματος integral. Με το πάτημα της αριστερής μανέτας ενεργοποιείται το πίσω δισκόφρενο και μία δαγκάνα από το εμπρός.
Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο τα εμπρός δισκόφρενα. Το επιθυμητό αποτέλεσμα έρχεται με το πάτημα και των δύο μανετών, όπου η δύναμη κατανέμεται ομοιόμορφα και η επιβράδυνση είναι άμεση.