Κλίσεις σαν κι αυτή θα επιτευχθούν απροβλημάτιστα.
Ο c. Kirk, αφού σταμάτησε να χαζεύει το δημιούργημα της Malaguti, πάτησε τη μίζα και πήρε βιαστικός την εθνική για να το δοκιμάσει. Ο κινητήρας επιταχύνει γρήγορα το SpiderMax και χαρακτηρίζεται από την αθόρυβη λειτουργία του. Εχει δύναμη από τις χαμηλές στροφές και μπορεί να διατηρεί μια σταθερή ταχύτητα της τάξεως των 140 χλμ./ώρα με άνεση. Σε αυτές τις ταχύτητες, η κάλυψη από τον αέρα είναι πολύ καλή, μιας και η ζελατίνα είναι ιδιαίτερα ψηλή. Το στιβαρό πλαίσιο συνδυάζεται άψογα με τις αναρτήσεις, παρέχοντας μία αίσθηση σιγουριάς στον αναβάτη. Οι ελαστικότητες είναι ελεγχόμενες και τα περιθώρια κλίσης σε δρόμο με καλή άσφαλτο θα εντυπωσιάσουν τους διερχόμενους οδηγούς. Θετικό στοιχείο είναι ότι καταφέρνουν να απορροφούν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να μεταφέρουν τα χτυπήματα στη μέση του αναβάτη. Οσον αφορά τον τομέα των φρένων, σε μια δύσκολη κατάσταση πρέπει να πατηθούν και οι δύο μανέτες προκειμένου να επιβραδύνει το SpiderMax. Το εμπρός φρένο δεν έχει καλή αίσθηση και μόνο σε συνδυασμό με το πίσω θα φέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Το σύστημα integral δουλεύει πολύ καλά και δεν πρέπει να διστάσετε να το χρησιμοποιείτε κατά κόρον.
Μόλις ο captain αναγκάστηκε να περάσει μέσα από μια πόλη που βρέθηκε στο διάβα του, συνειδητοποίησε άμεσα ότι δεν είναι δυνατόν να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή. Ο μεγάλος όγκος των πλαστικών καθιστά το SpiderMax δυσκίνητο και δύσκολο στους ελιγμούς. Πολλές φορές θα μείνει πίσω από τα αυτοκίνητα και θα περιμένει υπομονετικά να βρεθεί λίγος χώρος παραπάνω. Σίγουρα, δεν νιώθει πολύ άνετα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους του κέντρου και προτιμάει περισσότερη άπλα. Πάντως, αν τα αυτοκίνητα δεν είναι πολύ στριμωγμένα, θα καταφέρει να κινηθεί ανάμεσά τους, έχοντας ως σύμμαχο το χαμηλό κέντρο βάρους που το καθιστά ευκολοδήγητο.