Ικανοποιητικές επιδόσεις από τον
τετράχρονο κινητήρα των 459 κ.εκ.
Ο c. Kirk παρατήρησε εύστοχα ότι ο κινητήρας είναι δανεικός από την Piaggio και ότι κινεί το Beverly, όπως και το X9, καθώς και ότι έχει χρησιμοποιηθεί και από την Aprilia στο Atlantic. Είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, χωρητικότητας 459 κ.εκ., με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Magneti-Marelli από το ρεζερβουάρ των 14.5 λίτρων και η συμπίεσή του βρίσκεται στο 10.5:1. Η εξάτμιση έχει δυοδικό καταλύτη και καλύπτει τις προδιαγραφές Εuro 2. Η εταιρεία ανακοινώνει ως μέγιστη ισχύ τους 40 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και τα 4.28 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Οι μηχανικοί της Malaguti, ωστόσο, δεν έχουν αφήσει ανέπαφα όλα τα εσωτερικά του κινητήρα. Οσα τμήματα διαπίστωσαν ότι χρειάζονταν βελτίωση για αύξηση είτε της αξιοπιστίας είτε της απόδοσης, τα αντικατέστησαν, δυστυχώς, όμως, χωρίς να αναφέρουν περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από αυτό το θέμα. Ο κινητήρας έχει ήρεμη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και η τελική μετάδοση με CVT λειτουργεί απροβλημάτιστα. Μάλιστα, το CVT είναι σχετικά "αργό" και δεν αφήνει τον κινητήρα να δουλεύει σε υψηλές στροφές κοντά στην τελική του.