LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το 2ο βήμα!
Λεπτομερώς…
-Καθ'όλη τη διάρκεια της "συμβίωσης" με το XPS, προσπαθούσαμε να καταλάβουμε το λόγο για τον οποίο οι Γάλλοι τοποθέτησαν τα μαρσπιέ του οδηγού τόσο ψηλά. Το γεγονός αυτό καθιστά άβολη τη θέση οδήγησης, καθώς, παρά το μεγάλο ύψος της σέλας, τα γόνατα σχηματίζουν γωνία και αν ξεπερνάτε το 1.85 δεν αποκλείεται να βρίσκουν τα γόνατά σας στους καθρέφτες των αυτοκινήτων! Όσο και να ψάξαμε, λογική εξήγηση δε βρήκαμε… -Πρόβλημα υπάρχει και στο κόψιμο του τιμονιού προς τα αριστερά, καθώς βρίσκει στις καλωδιώσεις που περνάνε μέσα από το πλαίσιο. Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για πρόβλημα συναρμολόγησης στο μοντέλο που είχαμε. -Η εκκίνηση του μοτέρ απαιτεί τη χρήση του τσοκ τα πρωινά και γίνεται μόνο με νεκρά. Με ταχύτητα και πατημένο συμπλέκτη μην περιμένετε να τεθεί σε λειτουργία. Ακόμη ένα παράξενο… -Ακόμη ένα μοντέλο χωρίς βαλβίδα ασφαλείας στο σταντ. Για να αντισταθμίσει την έλλειψη αυτή το σταντ κλείνει μόνο του με το που ανασηκώνετε τη μοτοσικλέτα.

 
 Peugeot XPS 125CT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση: Σύγχρονη εικόνα, μεγάλες διαστάσεις
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Ό,τι πρέπει...
Εξοπλισμός/Ποιότητα: Θα μπορούσε και καλύτερα
Φρένα: Πλήρες πακέτο
Λεπτομερώς…
Οδηγώντας: Αστικές περιπλανήσεις με “άρωμα” μοτοσικλέτας
Συμπέρασμα: Υπολογίσιμος αντίπαλος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ