LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το 2ο βήμα!
Φρένα: Πλήρες πακέτο
peugeot - Ο καιρός περνά και οι 16χρονοι που γαλουχήθηκαν με το XPS των 50 κυβικών έχουν πλέον ενηλικιωθεί και είναι φυσικό να ζητούν κάτι παραπάνω. Με την παραγωγή του XPS 125 CT η Peugeot μπαίνει για πρώτη φορά στη μεγάλη κατηγορία των μικρών μοτοσικλετών (!) και τους δίνει την ευκαιρία να συνεχίσουν απρόσκοπτα την μοτοσικλετιστική τους πορεία, παραμένοντας στα
Αρκετά "πίσω" αισθητικά, με αναλογικές ενδείξεις μόνο για τα απαραίτητα (ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικός χιλιομετρητής, φώτα, νεκρά, φλας, ρεζέρβα) με το δείκτη στάθμης καυσίμου να "λάμπει" δια της απουσίας του.
Με ένα δίσκο σε κάθε τροχό εφοδιάζεται το XPS, με διάμετρο 240 χιλ. εμπρός και 200 χιλ. πίσω, οι οποίοι συνεργάζονται με μονοέμβολες δαγκάνες που προέρχονται από την AJP. Η συνδυασμένη χρήση τους επιφέρει πολύ θετικά αποτελέσματα, ακινητοποιώντας άμεσα και με ασφάλεια την ελαφριά κατασκευή. Κυρίαρχο ρόλο κατά το φρενάρισμα αναλαμβάνει ο εμπρόσθιος δίσκος, που έχει τη δύναμη να δώσει τη λύση σε κάθε δύσκολη στιγμή, καθώς το πίσω φρένο σε συνθήκες πίεσης θα μπλοκάρει πιο εύκολα από όσο θα έπρεπε.

 
 Peugeot XPS 125CT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση: Σύγχρονη εικόνα, μεγάλες διαστάσεις
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Ό,τι πρέπει...
Εξοπλισμός/Ποιότητα: Θα μπορούσε και καλύτερα
Φρένα: Πλήρες πακέτο
Λεπτομερώς…
Οδηγώντας: Αστικές περιπλανήσεις με “άρωμα” μοτοσικλέτας
Συμπέρασμα: Υπολογίσιμος αντίπαλος


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ