Οδηγώντας: Αστικές περιπλανήσεις με “άρωμα” μοτοσικλέτας
Το καλό του στήσιμο το μετατρέπει από χρηστικό δίκυκλο πόλης σε σχολείο
Από την πρώτη κιόλας επαφή το XPS δίνει το "στίγμα" του. Ψηλό και μακρύ καθώς είναι, μεταφέρει στον αναβάτη του αίσθηση μοτοσικλέτας πολλαπλάσιων κυβικών και ο μόνος τομέας που προβληματίζει ελαφρώς είναι εκείνος της άνεσης, λόγω της λανθασμένης τοποθέτησης των μαρσπιέ. Οι σχέσεις του κιβωτίου "κουμπώνουν" θετικά και αθόρυβα, με τις πρώτες δύο να είναι αρκετά "κοντές", επιτρέποντας την ελαφριά κατασκευή (μόλις 105 κιλών) να εκκινεί ικανοποιητικά από στάση. Όσο, όμως, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, η μειωμένη ιπποδύναμη (χαρακτηριστικό των μοντέλων της κατηγορίας) κάνει την εμφάνισή της και απαιτείται αρκετό "παιχνίδι" με το 5άρι κιβώτιο και το συμπλέκτη (ο οποίος έχει μέτρια αίσθηση) προκειμένου να παραμείνει το XPS σε πορεία επιτάχυνσης και φτάσει στη τελική ταχύτητα των 105 χλμ./ώρα (τόσα έδειξε το αναλογικό ταχύμετρο και αξίζει να σημειωθεί πως το μοντέλο ήταν άστρωτο). Ακόμα και σε αυτήν την ταχύτητα η σταθερότητά του ήταν άκρως ικανοποιητική, με τις αναρτήσεις να αποσβένουν με ευκολία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το πακέτο πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα λειτουργεί πολύ καλά, επιτρέποντας στο μοντέλο να στρίβει γρήγορα και με ασφάλεια στην άσφαλτο, ενώ θα αντεπεξέλθει και στις χωμάτινες απαιτήσεις (τηρουμένων των αναλογιών), καθιστώντας το XPS ένα πρώτης τάξεως σχολείο για κάποιον που θέλει να κάνει τα πρώτα του off-road βήματα.