LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
'Παν Μέτρον ¶ριστον' πράξη δεύτερη
Κινητήρας- Σαφώς δυνατότερος
kymco, kymco mxu  - Πράξη δεύτερη. Η μεταμόρφωση του MXU αφορά κινητήρα και μετάδοση. Το κουστούμι του παραμένει ακόμα ίδιο και η κατασκευή του χονδρικά παραμένει αναλλοίωτη. Πλαίσιο, πλαστικά, θέση οδήγησης, όργανα, τροχοί και αναρτήσεις διατηρούνται ως έχουν. ¶ρα, δια της ατόπου απαγωγής, το νέο MXU παραμένει γνώριμο σε όσους είχαν επαφή με το 250.
Ο κινητήρας του νέου MXU δεν είναι στην πραγματικότητα 300 κ.εκ. Μάρτυρας η ανάγλυφη επιγραφή πάνω στον μαντεμένιο κύλινδρο, "270 cc". Δεν είναι όμως τα 20 επιπλέον κυβικά που κάνουν τη διαφορά, αλλά η νέα κυλινδροκεφαλή και οι μεγαλύτερες βαλβίδες. Μπορεί και πάλι όμως το MXU να μη "σκοτώνει", μιας και ο utility χαρακτήρας του δεν το απαιτεί, έχει αποκτήσει όμως σαφώς περισσότερη δύναμη και κυρίως τράβηγμα από πιο χαμηλά. Η δύναμη φτάνει στους πίσω τροχούς ομαλά και γραμμικά. Επίσης, επειδή το μετατρόχιο του MXU δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, η απουσία διαφορικού δε γίνεται ιδιαίτερα αισθητή. Στα "πολλά" το τιμόνι γίνεται εξαιρετικά ευαίσθητο. Θα προτείναμε λοιπόν να ανοίξετε την μεταξύ τους απόκλιση των τροχών. Πολύ χρήσιμη είναι και η νέα επιλογή "αργού" στο κιβώτιο, με αρκετά αργή κλιμάκωση. Ανοίγει νέους ορίζοντες στη χρήση και τις δυνατότητες του MXU. Το ίδιο ισχύει και με τη χρήση του νέου άξονα, αντί αλυσίδας, που καθιστά πλέον το θέμα συντήρησης ακόμα πιο εύκολη υπόθεση.

 
 ATV Kymco MXU 300
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: Μικρό στο μάτι
Κινητήρας- Σαφώς δυνατότερος
Αναρτήσεις: Υπέρ ανέσεως
Φρένα: ¶ψογα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ