LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
15 κ. εκ. διαφοροποίησης
Κινητήρας
Ο εργάτης
Ο κινητήρας διαθέτει δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών και αποδείχθηκε και αρκετά οικονομικός.
Ο κινητήρας είναι εναρμονισμένος απόλυτα με το ύφος της υπόλοιπης κατασκευής. Είναι φυσικά τετράχρονος, αερόψυκτος στα 125 κ.εκ και μονοκύλινδρος. Κραδασμοί υπάρχουν, αλλά σε καμία περίπτωση δε γίνονται ενοχλητικοί, όπως και τα παραγόμενα ντεσιμπέλ. Ένα πρόβλημα που εντοπίσαμε ήταν η αδυναμία να κρατήσει ο κινητήρας ρελαντί κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης. Γεγονός που οφείλεται προφανώς στην ντίζα του τσοκ, που πιθανολογούμε ότι είχε απασφαλιστεί από το τσοκ, μιας και η ενεργοποίησή της, είτε με ζεστό είτε με κρύο κινητήρα, δεν επηρέαζε τη λειτουργία του.

 
 Kymco Activ SR 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Φρένα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Eξοπλισμός
Πλαίσιο - Ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ