Δεν είναι εύκολο να προσδιορίσεις μία μοτοσικλέτα η οποία "αρνείται" κάθε κατηγοριοποίηση, χρησιμοποιώντας όμως νορμάλ παραμέτρους! Εντυπωσιακό σαν muscle-bike, εξατομικευμένο σαν ένα custom, ουσιαστικό σαν γυμνό, το Griso αντιπροσωπεύει την έκφραση της πιο καινοτόμου και μη συμβατικής καρδιάς της Moto Guzzi. Όπως το Breva αντιπροσωπεύει την τουριστική καρδιά και το MGS τη σπορ.
Ξεφυλλίζοντας το πλούσιο press-kit, το οποίο ετοίμασε η Moto Guzzi για το Griso, είναι εύκολο για κάποιον να καταλάβει ότι οι υπεύθυνοι του Mandello de l’ario δυσκολεύτηκαν κάπως να προσδιορίσουν την ταυτότητα και το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας! Τι είναι τελικά το Griso; Ένα Power cruiser; Αν το συγκρίνουμε με τα αναμφισβήτητα μέλη αυτής της κατηγορίας, όπως για παράδειγμα το…V-Max ή το V-Rod, τότε…δεν είναι αρκετά μακρύ! Μήπως είναι ένα muscle bike; Μπα, 87 αλογάκια είναι καλά, αλλά στις μέρες μας χρειάζονται λίγα παραπάνω. Τι σας λέει το γυμνό streetfighter; Και πάλι όμως δεν είναι αρκετά κοντό, "σκυφτό" και μαζεμένο για να το συμπεριλάβουμε σε αυτή την κατηγορία. Μήπως…Techno custom; ¶λλωστε αυτός ήταν και ο τίτλος τον οποίο είχε χρησιμοποιήσει η εταιρία στη πρώτη παρουσίαση του concept πριν 4 χρόνια. Και πάλι όμως, όχι! Όσοι ξέρουν ένα-δύο πραγματάκια για τη custom κουλτούρα, δε θα συμφωνήσουν. Δύσκολο τελικά επιχείρημα το να το κατατάξεις κάπου, αν και το να δυσκολεύεσαι να προσδιορίσεις το χαρακτήρα μίας μοτοσικλέτας είναι τελικά ένα ευχάριστο πρόβλημα! Σημαίνει πως το τελικό αποτέλεσμα είναι τόσο πρωτοποριακό, που δεν μπορείς να το περιορίσεις κάπου συγκεκριμένα. Και αν το καλοεξετάσει κανείς, τότε ναι, το Griso είναι τόσο πολύ "φρέσκο" και πρωτοποριακό!