Κινητήρας ο οποίος «πιάνει» επάνω στο σωληνωτό πλαίσιο, ρυθμιζόμενο ύψος για το πίσω μέρος, προοδευτικό πίσω αμορτισέρ και θέση η οποία τοποθετεί το σώμα προς τα μπροστά για ακόμα καλύτερο έλεγχο. Το αποτέλεσμα είναι μία ακρίβεια στην κατευθυντικότητα, αλλά και κράτημα εφάμιλλο μίας σπορ μοτοσικλέτας! Η ευκολία με την οποία μπορεί να γείρει το κορμί του το Nexus, χωρίς μάλιστα να «χάνει» σε εμπιστοσύνη, είναι παραδειγματική για την κατηγορία! Τα όρια κλίσεων θα οριοθετηθούν μόνο από το κεντρικό σταντ, το οποίο και θα ακούτε να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο σχεδόν…συνέχεια. Αν δεν υπήρχε, το Nexus θα έγερνε κι άλλο! Η θέση οδήγησης βάζει το σώμα σχεδόν όρθιο και αρκετά μπροστά στη μοτοσικλέτα, με το τιμόνι να βρίσκεται αρκετά χαμηλά παρά την ψηλότερη για φέτος θέση του. Σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη σέλα, επίσης από φέτος, έκαναν το χώρο για τον οδηγό μεγαλύτερο. Και πάλι όμως, αναβάτες άνω του 1.80 θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, καθώς το τιμόνι χτυπάει στα γόνατα, ιδιαίτερα στις επιτόπιες μανούβρες. Κρίμα!