Ο κινητήρας του Geopolis είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που χαρακτηρίζει τη συνολική άριστη εικόνα του. Ο κινητήρας προέρχεται από την Piaggio, είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και διαθέτει τέσσερις βαλβίδες. Την τροφοδοσία αναλαμβάνει ψεκασμός και η μοτοσικλέτα καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 3. Η λειτουργία του κινητήρα είναι άριστη, είτε βρίσκεται στο ρελαντί, είτε κινείται στις υψηλές σ.α.λ.. Ο παραγόμενος θόρυβος είναι ανύπαρκτος, ενώ οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους. Αν και μόλις 250 κ.εκ, ο κινητήρας δίνει στο γαλλικό σκούτερ αξιοζήλευτες επιδόσεις. Τα 120 πρώτα χιλιόμετρα θα έρθουν με σχετική άνεση, ενώ τα υπόλοιπα 25+, που οριοθετούν και την τελική του, θα εμφανιστούν και αυτά σβέλτα. Η μετάδοση δουλεύει υποδειγματικά. Ο τροχός από πλήρη ακινησία εμπλέκεται σε κίνηση ιδιαίτερα γραμμικά, απουσιάζοντας το σύνηθες ‘‘κλώτσημα’’ που εμφανίζει το CVT. Όμως τα θετικά χαρακτηριστικά της πίσω μετάδοσης δεν τελειώνουν εκεί, μιας και σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού ο πίσω τροχός απεμπλέκεται από την μετάδοση και έτσι δεν φρενάρεται από τη συμπίεση του κινητήρα, βοηθώντας το Geopolis να διατηρήσει τη φόρα του.